"رییس ورزش وجوانان دلفان" در گفت وگو با برنا ،خبرداد:

ثبت و شروع به کار اولین "سمن "حوزه جوانان در دلفان/ثبت دو سمن دیگر دردست اقدام است

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۲۴۹۱۵
ثبت و شروع به کار اولین سمن حوزه جوانان در دلفان/ثبت دو سمن دیگر دردست اقدام است
"شهریار رحمانی" از ثبت و شروع به کار اولین "سازمان مردم نهاد "حوزه جوانان در دلفان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رحمانی  در گفت وگو با برنا  ضمن اشاره به ثبت  اولین سمن سازمان مردم نهاد  حوزه ورزش و‌جوانان در  شهرستان دلفان،اظهار کرد: این سمن  در آخرین روز های سال 97 وتحت عنوان "آبادگران جوان تلاشگر"با مدیریت سیروس زینتی فعالیت خود را آغاز کرده  است.

 او افزود: چون تا به حال در زمینه ثبت سمن های حوزه جوانان در دلفان   حرکتی   در حوزه ورزش وجوانان انجام نگرفته بود این شهرستان  از بسیاری از ظرفیتهای این حوزه محرومیت قرار داشت به طوریکه  دستگاه  ورزش و‌جوانان دلفان از  یکی از بال‌هایش محروم  شده بود ولی با ثبت این سمن حوزه جوانان در دلفان فعالیت های بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

 رحمانی سمن های حوزه جوانان را ظرفیتی موثر در جهت توسعه دلفان دانست  وتصریح کرد: این سمن با جذب جوانان وسوق دادن آنها به مشارکت در امورجامعه  می تواند نقش مثبتی  درراستای  توسعه وآبادانی ورفع محرومیت های دلفان ایفا کند.

 رییس ورزش وجوانان دلفان با بیان اینکه ثبت  دو سمن دیگر نیز در سال 98 در دست اقدام است ،خاطر نشان کرد: احیای خانه جوان دلفان از دیگر اقداماتی خواهد بود که توسط دستگاه ورزش وجوانان پیگیری خواهدشد.

 شهریار رحمانی" همچنین  از پیگیری ها وابلاغ به دستگاه های اجرایی دلفان برای معرفی جوانان نخبه  خود برای تجلیل از جوانان برتر در  برگزاری جشنواره جوان طی فروردین 98 خبرداد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز