نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

نقش روحانیت در جریان انقلاب اسلامی محوری است

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۷:۵۷
کد خبر: ۸۲۵۲۳۳
نقش روحانیت در جریان انقلاب اسلامی محوری است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روحانیت محور وحدت و یکپارچگی ملی و نبض قدرت نظام اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی در جمع طلاب حوزه های علمیه استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی ایران با حمایت های جامعه روحانیت از آحاد ملت به پیروزی رسید و اهداف و آرمان های نظام نیز با وجود موثر این قشر محقق می شود. 

وی ادامه داد: نقش روحانیت در جریان انقلاب اسلامی محوری است و باید روز به روز تقویت شود. 

امام جمعه اراک گفت: جامعه روحانیت از انقلاب اسلامی برای خود حساب ویژه باز نکرده و هر چه می خواهد برای آبادانی و توسعه کشور است. 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت هستند و به همین دلیل باید تقویت ارتباط این اقشار آگاهانه دنبال شود و حوزه های علمیه در این زمینه نقش مهمی دارند. 

وی ادامه داد: روحانیان با اشاعه اخلاق و اعمال شایسته در راهبری و هدایتگری معنوی جامعه نقش محوری دارند که این مهم باید از سوی اساتید حوزه به صورت کاربردی برجسته سازی شود. 

امام جمعه اراک اظهار داشت: با توجه به گستره رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی، حوزه های علمیه به عنوان سنگر محکم در مقابله با هجمه فرهنگی وظیفه خطیری در قبال جامعه برعهده دارند. 

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: اتحاد حوزه های علمیه زمینه لازم برای پیشرفت علمی و تربیتی طلاب را فراهم می کند و طلبه های انقلابی را تحویل جامعه می دهد.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه با اتحاد، تجربه های علمی خود را در اختیار هم قرار دهند و محیط علمی را برای طلاب و علاقه مندان علوم حوزوی فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: روحانیان با ساده زیستی، الگوسازی و حضور فعال در تمام عرصه ها باید بیش از پیش در انتشار فرهنگ دینی و مذهبی تلاش کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز