مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خبرداد:

پزشکان کاروان‌های حج تمتع سال ۹۸ استان کرمانشاه انتخاب شدند

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱:۳۶
کد خبر: ۸۲۵۳۸۴
پزشکان کاروان‌های حج تمتع سال ۹۸ استان کرمانشاه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشستی با حضور مدیر حج و زیارت، مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه و مدیران کاروان‌های حج سال 98 استان آیین انتخاب پزشکان کاروان‌های امسال در سالن جلسات حج و زیارت استان تشکیل شد.

photo_2019-03-16_15-54-11

"حامد دارابی" مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به مدعوین، اظهارداشت: خواستار تعامل مجموعه پزشکارن با عوامل اجرایی کاروان‌ها هستیم و  امید است از فردا عملیات معاینات پزشکی زائرین معزز آغاز شود تا انشاله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای عملیات حج امسال نیز همچون سنوات گذشته به نحو مطلوب دنبال شود.

در ادامه این جلسه، "دکتر فرزین معتمدی" مسئول مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه هم از روند ثبت‌نام تا انتخاب دو برابر ظرفیت پزشکان منتخب استان کرمانشاه توضیحات لازم را ارائه دادند.

سپس مراسم انتخاب پزشکان کاروان‌های اهل تسنن و تشیع استان برگزار و بدین ترتیب "دکتر محمد خشای و دکتر صائب مدرسی" و "دکتر فهیمه ضیایی و دکتر طیبه علمی‌نیک" با کسب بیشترین آرا  برای کاروان‌های حج تمتع سال 98 انتخاب شدند.

گفتنی است که  در سال 98 تعداد یک هزار زائر کرمانشاهی در قابل هفت کاروان متشکل از چهار کاروان تشیع و سه کاروان اهل‌تسنن به حج تمتع مشرف خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز