آغاز برنامه "کشیک" ۱۴۱ نانوایی کرمانشاه در نوروز از ۲۸ اسفند

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۸۲۵۳۸۷
آغاز برنامه کشیک ۱۴۱ نانوایی کرمانشاه در نوروز از ۲۸ اسفند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ماشاالله ارویسی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از آغاز برنامه "کشیک" ۱۴۱ واحد خبازی استان کرمانشاه در ایام نعطیلات نوروز از 28 اسفند خبر داد و افزود: نانوایی‌های کشیک از 28 اسفند ماه کار طبخ نان مورد نیاز مردم استان و مسافران نوروزی را از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۲ و در دو شیفت کاری انجام خواهند داد.

او افزود: این واحدهای خبازی تا 15 فروردین کشیک خواهند بود.

ارویسی با بیان اینکه در نوروز پیش رو 141 واحد خبازی  در سطح استان کرمانشاه کشیک خواهند بود، ادامه داد: در شهر کرمانشاه در نوروز امسال ۱۲ نانوایی کشیک خواهیم داشت.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به این که در همه شهرستان‌های استان بنا به نیاز نسبت به فعال کردن نانوایی‌های کشیک در نوروز اقدام شده، گفت: واحدهای خبازی کشیک در مسیر اصلی تردد مسافران نوروزی در سطح استان کرمانشاه  پراکنده‌اند.

او افزود: در نوروز گذشته نیز ۱۴۱ واحد خبازی کشیک در سطح استان کرمانشاه فعال بود،و نوروز گذشته هیچ کمبودی برای تامین نان مورد نیاز مردم استان کرمانشاه و مسافران نوروزی گزارش نشد.

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اظهار کرد: نانوایی‌هایی که نوروز کشیک هستند با نصب بنر مشخص شده‌اند.

ارویسی به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین آرد مورد نیاز خبازی‌های کشیک استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تمامی سهمیه آرد مورد نیاز این واحدهای خبازی قبل از نوروز اختیار آنها قرار می‌گیرد.

او افزود: بقیه نانوایی‌های استان کرمانشاه نیز مطابق برنامه کاری خود مشغول خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی خواهند بود و بر اساس برنامه کاری شان تعطیل خواهند بود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به تعطیل بودن تمامی نانوایی‌های استان کرمانشاه در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: روز قبل از سیزده بدر(12فروردین) تمامی نانوایی‌های استان کرمانشاه از ساعت ۶ صبح تا 22 مشغول طبخ نان خواهند بود.

ارویسی از مردم و مسافران نوروزی خواست تا اگر احیاناً شکایتی از واحدهای نانوایی دارند با شماره ۱۲۴ و یا 38220902-083 تماس حاصل کنند.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از 2167 واحد خبازی مجوز دار دارد، افزود: این استان ۱۲۵۳ واحد خبازی یارانه پز شهری و ۴۲۷ واحد یارانه پز روستایی دارد، ضمن اینکه ۴۸۷ واحد خبازی آزادپز هم در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز