برگزاری اولین جشنواره ملی عکس "آیین‌های نوروزی" در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲:۱۲
کد خبر: ۸۲۵۳۸۹
عکس‌ها باید در محدوده‌ی جغرافیایی کرمانشاه عکس‌برداری شده و باید با بالاترین فرمت دوربین و با فرمت JPG ارسال شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره ملی عکس "آیین‌های نوروزی" در نوروز 98 خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف اشاعه‌ عکاسی شهری با رویکرد هویت نوروز کرمانشاه، ثبت و نمایش آداب و رسومِ نوروز کرمانشاه و ایجاد یک ذخیره ماندگار از تغییرات نوروز کرمانشاه در زمان‌های متفاوت برگزار می‌شود.

70031

او ادامه داد: نوروز و زیبایی‌هایش در کرمانشاه، نوروز و اماکن تاریخی و گردشگری، نوروز و آداب و سنن کرمانشاه، نوروز و سفره کرمانشاهی، مهمانان نوروزی کرمانشاه، نوروز در میان اقوام کرمانشاه و نوروز و مناسبت‌های نوروزی در میان کرمانشاهیان از جمله محورهای اصلی این جشنواره است که این جشنواره در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: شرکت در این مسابقه برای همه‌ عکاسان ایران و جهان و تمام علاقه‌مندان عکاسی اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است و آثار ارسالی می‌بایست در محدوده‌ی زمانی 25 اسفند 1397 تا 16 فروردین 1398 عکاسی شده باشند.

عبدالمالکی ادامه داد: همچنین عکس‌ها باید در محدوده‌ی جغرافیایی کرمانشاه عکس‌برداری شده و باید با بالاترین فرمت دوربین و با فرمت JPG ارسال شوند.

او افزود: عکس‌ها فقط از طریق بارگذاری در ایمیل جشنواره به نشانی k.paitakhtenoroz@gmail.com قابل قبول می‌باشد و ارسال آثار فقط در زمان‌بندی مشخص شده قابل انجام است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: هر شرکت کننده می‌تواند در هر دو بخش موبایلی و حرفه‌ای این جشنواره شرکت کند.

عبدالمالکی ادامه داد: در هر بخش تنها پنج اثر پذیرفته می‌شود (رنگی یا سیاه و سفید) که جوایز آن در بخش موبایلی برای نفرات  اول تا سوم به ترتیب شامل لوح تقدیر و مبلغ 700 هزار تومان، لوح تقدیر و مبلغ 600 هزار تومان و لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار تومان و در بخش حرفه‌ای نیز شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان، لوح تقدیر و مبلغ 900 هزار تومان و لوح تقدیر و مبلغ 800 هزار تومان می‌باشد.

او افزود: از نفرات برگزیده در اختتامیه این جشنواره که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09189335209 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز