با حضور مسئولان استانی

جشنواره ملی نماز با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱:۲۱
کد خبر: ۸۲۵۵۱۲
جشنواره ملی نماز با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد
جشنواره ملی نماز انجمن مهر امید با تجلیل از نفرات برتر بخش های مختلف در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا،مراسم تجلیل از برترین های جشنواره ملی نماز اردبیل با حضور شیری آراسته سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ، بهرام آقاخانی مدیرکل و اکبر نگاهی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، رباب عزیزخوانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان وامیر رجبی رئیس حوزه هنری استان در سالن کنفراس رضازاده برگزارشد.

توحید مهدوی دبیر اجرایی جشنواره ملی نماز در مراسم تجلیل از برترین های این جشنواره بااشاره به اینکه هنرمندانی از ۱۸ استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره نماز ملی اردبیل ارسال کرده بودند گفت : هنرمندان آثار خود در سه بخش عکس ، پوستر و دلنوشته به دبیرخانه ارسال کرده بودند که بعد از داوری آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.
وی افزود : از مجموع ۱۳۴ عکس ، ۸۶ پوستر ، ۱۸۵ دلنوشته ارسالی به جشنواره ۵۶ عکس ، ۲۱ پوستر و ۳۸ دلنوشته از مرحله اول داوری به مرحله دوم رسید و در مرحله سوم هر بخش ۳ نفر برگزیده انتخاب و به دبیر خانه معرفی شدند.
دبیر اجرایی جشنواره ملی نماز تصریح کرد : در بخش عکس اصغر عالیشاه از ساری اول ، ابراهیم رفیعی پر کوهی از ساری و مهدی ویسانیان از خلخال به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مهدوی ادامه داد : در بخش پوستر محمد مهدی بادبان از شیراز ، فاطمه مرادیان و لیلی سلیمی هر دو از اردبیل همچنین در بخش دلنوشته نرجس امینی از شیراز ، شهره عزیزی از پارس آباد و الهام عبدالعلی اوغلی ازمشکین شهر به ترتیب حائر مقام های اول تا سوم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز