مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

الگوهای ورزشی سفیران محیط زیست در سطح استان باشند/ فعالیت های زیست محیطی هیئت های ورزشی امیدوار کننده است

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۲۵۵۹۱
الگوهای ورزشی سفیران محیط زیست در سطح استان باشند/ فعالیت های زیست محیطی هیئت های ورزشی امیدوار کننده است
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: الگوهای ورزشی به عنوان الگوهای زیست محیطی و سفیران محیط زیست در سطح استان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛فتحی بیرانوند در  نشست هم اندیشی محیط زیست و ورزش  ضمن تمجید از حضور گسترده و پر شور مسئولین ارشد ورزش و جوانان استان در این جلسه ،اظهار کرد: نهاد ورزش و جوانان استان از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است و این انگیزه و علاقه مندی مسئولین هیئت های ورزشی برای همکاری در خصوص موضوعات زیست محیطی می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

او با بیان اینکه محیط زیست یک مسئله جهانی است و مرز جغرافیایی نمی شناسد،افزود:متاسفانه وضعیت محیط زیست کشور ما مطلوب نیست و چالش های جدی در این زمینه وجود دارد و بسیاری از این مشکلاتی که الان با آن ها دست به گریبان هستیم به خاطر بی مهری هایی بوده که در سنوات گذشته به مقوله محیط زیست شده است و امروز ما با خشم طبیعت مواجه هستیم.

مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره بر اصل 50 قانون اساسی،خاطر نشان کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است و این سازمان با توجه به حجم گسترده وظایف سازمانی از یک طرف و کمبود امکانات و نیروی انسانی به تنهایی نمی تواند این چالش های پیش رو را برطرف نماید و باید از ظرفیت ها و قابلیت های همه دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف جامعه برای حفاظت و بهسازی محیط زیست استفاده نماییم.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: خوشبختانه وجود سرمایه های اجتماعی سازمان یافته ای مانند هیئت های ورزشی و فعالین و علاقه مندان ورزشی استان که با رغبت و داوطلبانه حاضرند در موضوعات زیست محیطی و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست فعالیت نمایند امیدوار کننده است و می توان با کمک همین علاقه مندان اقدامات قابل توجهی در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داد.

به گفته او ورزشکاران همیشه به عنوان الگو در سطح جامعه شناخته می شوند و انتظار این است این الگوهای ورزشی به عنوان الگوهای زیست محیطی و سفیران محیط زیست در سطح استان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز