مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

۲۰۰ تن سهمیه گوشت برای مناطق زلزله دریافت شده است

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۵:۴۷
کد خبر: ۸۲۵۷۰۰
۲۰۰ تن سهمیه گوشت برای مناطق زلزله دریافت شده است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای مهندس محسن دارابی مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در سالن کنفراس این اداره تشکیل شد.

IMG_ (4)

محسن دارابی مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این نشست گفت: امروزه کرمانشاه رتبه دهم دارد ولی دو ماه پیش کرمانشاه رتبه شش کشور داشته که این اتفاق با برگزاری مؤثر جلسات تنظیم بازار اتفاق افتاده است.

او افزود: ستاد تنظیم بازار هم نقش مهمی ایفاد کرد 600 تن سهمیه و 200 تا 330 تن سهمیه سیب بود ولی به صورت مستمر سهمیه پرتقال شد هزار تن و سهمیه سیب شده 650  تن رسیده است.

IMG_ (8)

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ابتدا سال 500 تن سیب توزیع کرده‌ایم و 200 تن گوشت سهمیه برای مناطق زلزله دریافت کرده‌ایم.

دارابی ادامه داد: امروزه سامانه آزاد تجارات 87 میلیون یرو ثبت سفارش داریم ولی دوماه پیش یک یرو هم ثبت سفارش نداشتم این برای کارآفرین، تولیدکنندگان خیلی مهم است با این نرخ ارز وجود دارد برای واردت کننده مهم است هم باید با دقت و هم با سرعت این ثبت سفارش را جلو ببریم.

او افزود: دو میلیون 640 هزار تا کنون تقریبا نسبت به سال گذشته 46 درصد رشد داشته‌ایم.

IMG_ (10)

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: انتخاب اتاق بازرگانی را  سالم برگزار کرده‌ایم و کاملا به صورت اگترونیک انجام شد.

دارابی ادامه داد: 1500 واحد صنعتی،  و 177 نیمه فعال و 574 فعال است و 100 از 250  که کاملا خوابیده است و برای این واحدها نمی‌شود کاری کرد ولی واحدهای تولیدی که راکدند پروانه آن حذف خواهد شد.

IMG_ (5)

او افزود: سطح 197 واحد راکد را به خانه و معدن  و 96 هم مذاکره شده است و شیربیستون، اسید سیتریک و بعضی هم متعلق برای شستا است و 11 واحد هم کارشناسی شده است که در اولین نشست ستاد تصمیم و موانع تولید می‌شود و 177 نیمه فعال هم با 20 تا 40 درصد ظرفیت کار می‌کند در شرکت‌های صنعتی تعریف شده  که مورد بررسی قرار گیرد تا آنها را

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سهم کرمانشاه در تبصره 18 تقریبا 220 میلیارد تومان در سه پروژه تامین  682 میلیارد تامین خواهد شد.

خبرنگار: فاطمه دارایی‌نیا

عکاس: بنفشه صالحی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز