به همت معاونت فرهنگی ورزش و جوانان اردبیل

توزیع ۲۰ بسته حمایتی توسط موسسه انجمن خیریه نسیم امید در آستانه نوروز+فیلم

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۲۵۷۹۸
توزیع ۲۰ بسته حمایتی توسط موسسه انجمن خیریه نسیم امید در آستانه نوروز+فیلم
انجمن خیریه نسیم امید مطابق سالهای گذشته به 20 خانواده نیازمند کمکهای خویش را ارسال نمود.این بسته های حمایتی شامل اقلام کامل مصرفی یک خانوار اعم از گوشت قرمز،ماهی،چای،روغن،میوه و.... می باشد

به گزارش برنا،موسسه انجمن خیریه نسیم امید ورزش و جوانان استان اردبیل در اقدامی خیرخواهانه مطابق سنوات گذشته به یاری نیازمندان شتافت.

رویا نوروزی در گفتگو با برنا ضمن تشریح اقدامات این سازمان مردم نهاد گفت:انجمن خیریه نسیم امید بدون هیچگونه اسپانسری با جمع آوری کمکهای مردمی به یاری نیازمندان می شتابد.

وی افزود:تمام سعی و تلاش بر آن است که نیازهای حداقلی یک خانواده تامین شود تا دغدغه  نیازهای دیگر را نداشته باشند و در این طرح با اکیپی که جمعی از خیرین هستند نیازمندان واقعی شناخته می شوند.

نوروزی;خیرین این موسسه را از اقشار مختلف معرفی نمود و ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی ورزش و جوانان اردبیل از مردم خواست تا کمکهای خویش را به موسسه ارائه دهند تا به دست نیازمندان واقعی ارسال شود.

اقلام ارسالی  شامل :برنج،گوشت قرمز،ماهی دودی،روغن،رب گوجه،چای،قند،ماکارونی،سویا،میوه،و شکلات می باشد.

نگاهی،معاونت فرهنگی ورزش و جوانان استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از موسسه نسیم امید و دست اندرکاران آن گفت:موسسه نسیم امید به معنای واقعی کمپین نوروز ساده را تبیین نمودند و مراتب تشکر و قدردانی  از این عزیزان را باید به عمل آورد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز