در دیدار با بهنام حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز

آقاخانی از بهره برداری سالن ۱۲ بهمن تا پایان فروردین ۹۸ خبر داد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۲۵۸۰۱
آقاخانی از بهره برداری  سالن ۱۲  بهمن  تا پایان فروردین ۹۸ خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل سالن اختصاصی تنیس روی میز ۱۲ بهمن تا پایان فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در دیدار با بهنام حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این مطلب افزود : سالن ۱۲ بهمن را ۲ سال قبل به صورت مناقصه به پیمانکار واگذار کرده بودیم که در عمل به تعهد اش ناموفق بود و خودمان از آذر ماه اقدام نمودیم.
او گفت:تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این سالن تخصصی تنیس روی میز هزینه کرده ایم و با حمایت مالی دیوان محاسبات، سالن را تا پایان فروردین ماه تکمیل کرده و به بهره برداری می رسانیم.
آقاخانی افزود:دوم اردیبهشت ماه نیز در این سالن میزبان مسابقات سراسری دیوان محاسبات کل کشور خواهیم بود.
پیش از صحبت های آقاخانی ، نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز با انتقاد از وضعیت این رشته در استان اردبیل گفت: نبود زیرساخت های مناسب طی چند سال اخیر باعث شده که تنیس روی میز استان افول کند.
نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه طی سال های ۸۰ تا ۸۲ کلاس های درجه ۳ تا ۱ را برگزار و همچنین اردوی تمرینی با حضور مدرس و مربی خارجی برگزار کردیم افزود: در سال ۸۰ کلاس های درجه ۳ و ۲ را با مدرس خارجی در اردبیل برگزار کردیم و رنکینگ استان و کیفیت ورزشکاران خوب بود.
حبیب زاده ادامه داد: امیدواریم با تکمیل سالن اختصاصی ۱۲ بهمن بار دیگر تنیس روی میز استان در مسیر رشد قرار گیرد.
او بااشاره به اینکه مطمئنا در رده های پایه با ۲ سال تلاش و تمرین مداوم همراه با زیرساخت های مناسب می توانید در کشور رتبه خوبی کسب کنید گفت : فدراسیون تنیس روی میز آماده حمایت لازم برای توسعه بیشتر و هرچه بهتر این رشته بوده و امیدواریم درآینده نزدیک شاهد اعتلای ورزش تنیس روی میز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز