مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد؛

امدادرسانی به ۳۸۷ حادثه‌دیده در ۷۲ ساعت اخیر در خراسان رضوی

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۸۲۵۹۶۰
امدادرسانی به ۳۸۷ حادثه‌دیده در ۷۲ ساعت اخیر در خراسان رضوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادگران و نجاتگران به 387 حادثه‌دیده 21 حادثه رخ‌داده در 72 ساعت اخیر استان امدادرسانی نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر سیدمجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی 98 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکنون به 387 آسیب دیده 21 حادثه شهری، جاده‌ای و کوهستانی خراسان رضوی همچون تصادفات جاده‌ای، سیلاب و گرفتاری در برف و کولاک امدادرسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: این حوادث در محورهای مختلف سطح استان به وقوع پیوستند و بیش از 100 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت‌ هلال احمر خراسان رضوی در این محورها به امدادرسانی حادثه‌دیدگان پرداختند.

وی با بیان اینکه از مجموع 387 حادثه دیده در حوادث سیلاب ، برف و کولاک وجاده ای 26 نفر دچار مصدومیت شدند، خاطرنشان کرد: از این میزان 11 نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافتند و 15 نفر مابقی به‌صورت سرپایی مداوا شدند و متأسفانه 2 نفر هم در محل حادثه جان باختند.

دکتراحمدی بیان کرد: در این حوادث 11 پرستار و 93 نیروی امدادگر و نجاتگر با 16 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودروی ست نجات، 11 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک، یک دستگاه خودروی کمک‌دار سنگین، 4 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش و یک دستگاه خودروی ارتباطات به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز