درخواست استاندار آذربایجان غربی برتی استقرار دائمی بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در استان

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۸:۳۴
کد خبر: ۸۲۶۰۳۷
درخواست استاندار آذربایجان غربی برتی استقرار دائمی بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در استان
استاندار آذربایجان غربی خواستار استقرار دائمی بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در استان شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در دفتر استاندار برگزار شد با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای جمعیت هلال احمر در امداد و نجات و انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه گفت: هلال احمر همیشه در کنار مردم بوده است و اعتماد عمومی به این جمعیت در بین مردم بالاست.

وی با اشاره به شرایط ویژه استان و کوهستانی بودن منطقه و آمار زیاد جانباختگان حوادث جاده ای در استان، خواستار استقرار کامل بالگرد امادادی جمعیت هلال احمر در استان شد.

در این دیدارعلی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره فعالیت های مختلف این مجموعه گفت: تنها کار جمیعت هلال احمر امداد و نجات نیست اما این کار پیشانی فعالیت های ما محسوب می شود که به نیابت از دولت به عنوان یک کار حاکمیتی انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر امداد و نجات بر اساس چارچوب ها و اهدافی که در مصوبات مجلس و اساسنامه ما مشخص شده نیز فعالیت می کنیم که جوانان از جمله آنها است، ما کانونهای غنچه های هلال را داریم که کودکان از سنین پیش دبستانی در آن عضو می شوند و در ادامه کانون های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب را هم داریم و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود نشاط اجتماعی را افزایش دهیم و از توانمندی ها و خلاقیت های جوانان بهره ببریم.

وی همچنین پیشنهاد داد در قالب تفاهم نامه همکاری با استانداری آذربایجان غربی امکانات جمعیت هلال احمر توسعه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز