معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

۳ حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های خراسان رضوی ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۵:۰۸
کد خبر: ۸۲۶۶۷۸
۳ حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های خراسان رضوی ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از مصدومیت 20 نفر در 3 حادثه جاده‌ای در استان خبر داد و گفت: با همکاری هلال احمر و اورژانس 115 امدادرسانی به مصدومان این حوادث صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل بهمن‌آبادی با اشاره به وقوع 3 حادثه جاده‌ای طی 24 ساعت گذشته در محورهای خراسان رضوی، اظهار کرد: این 3 حادثه 20 مصدوم بر جای گذاشت که 10 تن از آنان به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی تشریح کرد: در اولین حادثه که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی آردی در کیلومتر 8 محور خلیل‌آباد به بردسکن اتفاق افتاد، 4 نفر مصدوم شدند که پس از طی مراحل اولیه درمانی توسط امدادگران 2 مصدوم به مرکز درمانی حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: در حادثه دوم که در کیلومتر 65 محور مشهد به نیشابور رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ام.وی.ام با یک دستگاه خودروی پراید 7 نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، 4 مصدوم این حادثه با همکاری اورژانس به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد منتقل شدند.

بهمن‌آبادی با اشاره به اینکه حادثه سوم هم مربوط به برخورد یک دستگاه خودروی ام.وی.ام با یک دستگاه خودروی پراید بود، ادامه داد: این حادثه در کیلومتر 35 محور نیشابور به مشهد اتفاق افتاد که 7 مصدوم بر جای گذاشت و مصدومان محبوسی این حادثه پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز