رئیس جمعیت هلال احمر کلات خبر داد:

پایان خوش ماجرای دختربچه مفقود

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۸:۴۳
کد خبر: ۸۲۶۶۸۰
پایان خوش ماجرای دختربچه مفقود
رئیس جمعیت هلال احمر کلات گفت: دختربچه 8 ساله که از شب گذشته در روستای زاوین کلات مفقود شده بود طی عملیات مشترک جست‌وجو توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت‌های هلال احمر کلات و مشهد پیدا شد و تحویل خانواده‌اش گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی رفیعی‌فرد از عملیات جست‌وجو برای یافتن دختربچه 8 ساله در روستای زاوین خبر داد و گفت: با درخواست نیروی انتظامی از جمعیت هلال احمر برای جست‌وجوی این دختربچه در روستای زاوین واقع در 70 کیلومتری محور کلات به مشهد، عملیات تجسس از صبح امروز توسط امدادگران آغاز شد.

وی با اشاره به مفقودشدن این دختربچه از ساعت 20 شب گذشته، افزود: فرد مفقودشده دارای اختلال ذهنی بوده است که با گزارش اعلام مفقودی از سوی خانواده وی به پلیس و درخواست نیروی انتظامی از جمعیت هلال احمر در ساعت 3 بامداد امروز، بلافاصله عملیات جست‌وجو آغاز شد و تا ساعت ۱۰:۳۰ و به مدت 7 ساعت و 30 دقیقه که فرد مفقودی شناسایی شد، ادامه یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر کلات خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجو توسط 2 امدادگر و نجاتگر به همراه 2 قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر کلات و با همکاری 2 تیم آنست جمعیت هلال احمر مشهد انجام شد و خوشبختانه کودک مفقودشده در سلامت کامل پیدا شد و لحظاتی قبل تحویل خانواده‌اش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز