معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

۱۳ مصدوم در ۴ حادثه جاده‌ای محورهای خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۲۶۸۷۱
۱۳ مصدوم در ۴ حادثه جاده‌ای محورهای خراسان رضوی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وقوع 4 حادثه جاده‌ای در محورهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: این حوادث 13 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل بهمن‌آبادی از وقوع چهار حادثه جاده‌ای در محورهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: این حوادث شامل 2 مورد واژگونی خودروی سواری، یک مورد برخورد 2 وسیله نقلیه و یک مورد انحراف خودرو است که 15 حادثه‌دیده و 13 مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در کیلومتر 17 محور فاروج به قوچان باعث مصدومیت سه نفر شد، افزود: پس از رهاسازی سرنشینان و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط امدادگران، 2 مصدوم به علت آسیب گردن، کمر و قفسه سینه به مرکز درمانی حضرت موسی‌ابن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 40 محور مشهد به نیشابور، پنج نفر مصدوم شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجاتگر هلال احمر عملیات رهاسازی محبوسان صورت پذیرفت.

بهمن‌آبادی اظهار کرد: پس از درمان سرپایی مصدومان توسط نیروهای امدادی هلال احمر، 2 تن از مصدومان که شامل 2 آقای 11 و 35 ساله بودند، به دلیل آسیب کتف، گردن و کمر به بیمارستان 22 بهمن انتقال یافتند.

معاون امداد و نجان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تشریح کرد: طی حادثه دیگری که بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 12 محور قوچان به فاروج رخ داد، آقای 22 ساله‌ای دچار آسیب لگن و قفسه سینه شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، با همکاری اورژانس به بیمارستان حضرت موسی‌ابن جعفر(ع) قوچان منتقل شد.

وی در خاتمه گفت: انحراف یک دستگاه خودروی پراید و برخورد آن با گاردریل در کیلومتر 65 محور نیشابور به مشهد نیز منجر به مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد که توسط امدادگران، عملیات رهاسازی و مراحل اولیه درمانی صورت گرفت و به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز