استاندار لرستان:

جلوگیری از نفوذ سیلاب به منازل مسکونی و چگونگی امدادرسانی از مسائل جدی هستند/برخی مردم و گردشگران بدون توجه به هشدارهای ستاد بحران در مناطق خطرخیز حضور می یابند

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۲:۵۰
کد خبر: ۸۲۷۲۴۴
جلوگیری از نفوذ سیلاب به منازل مسکونی و چگونگی امدادرسانی  از مسائل جدی هستند/برخی مردم و گردشگران بدون توجه به هشدارهای ستاد بحران در مناطق خطرخیز حضور می یابند
سید موسی خادمی گفت: جلوگیری از نفوذ سیلاب به منازل مسکونی و چگونگی امدادرسانی به واحدهای آب گرفته دو مساله جدی در شرایط کنونی هستند.

به گزارش خبربگزاری برناازلرستان؛ خادمی عصر  دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان ،اظهار کرد: جلوگیری از نفوذ سیلاب به منازل مسکونی و چگونگی امدادرسانی به واحدهای آب گرفته دو مساله جدی در شرایط کنونی هستند.

او با تاکید بر برنامه ریزی دقیق بر اساس پیش بینی های انجام شده ، افزود:مشکلات بسیاری در شهرستان پلدختر گزارش شده که ضمن رسیدگی به این موارد نباید از امدادرسانی و اسکان مطلوب مسافران نوروزی غافل شد.

خادمی تصریح کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نماینده معین استاندار در خرم آباد و یکی از مشاوران استانداری نیز نماینده معین پلدختر هستند که باید روال امدادرسانی و مدیریت بحران با این افراد هماهنگ شود.

او  با بیان اینکه در معمولان برخی منازل دچار آبگرفتگی شده‌اند، خاطر نشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع این حادثه در خرم آباد و پلدختر بکار بگیریم.

خادمی با بیان اینکه  شهرداری‌ها و امور آب متولی کنترل و ایمن سازی حاشیه رودخانه‌ها هستند،عنوان کرد: متاسفانه برخی مردم و گردشگران بدون توجه به هشدارهای ستاد بحران در مناطق خطرخیز حضور می یابند که لازم است برای جلوگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر از فعالیت های اینچنینی خودداری کنند.

او ادامه داد: عصر امروز جلسه ستاد بحران کشور برگزار می‌شود که مایحتاج مورد نیاز امدادرسانی از جمله پمپ و لجن‌کش مورد نیاز استان درخواست خواهد شد.

خادمی گفت:  استان‌های کرمانشاه و مرکزی نیز برای امدادرسانی به استان و تامین برخی تجهیزات اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز از این ظرفیت نیز استفاده می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز