"خادمی" در ستاد مدیریت بحران لرستان :

انتخاب دو مدیر ویژه بحران برای شهرستان های خرم آباد و پلدختر/استان همچنان در معرض بحران است/ مردم به اخطار های دستگاه های اجرایی عمل کنند

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۸۲۷۲۴۷
انتخاب دو مدیر ویژه بحران برای شهرستان های خرم آباد  و پلدختر/استان همچنان در معرض بحران است/ مردم به اخطار های  دستگاه های اجرایی  عمل کنند
استاندار لرستان با اشاره به وقوع بحران های احتمالی از بارش هادر استان از انتخاب دو مدیر ویژه بحران برای شهرستان های خرم آباد و پلدختر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان،خادمی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان ،اظهار کرد: استان همچنان در معرض بحران است و نباید تصور کرد که بحران و خطر سیلاب برطرف شده است.

او با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید نیازمندی هایی که برای رفع مشکلات مردم دارند را بیان کنند،افزود: تمامی نیازها و کمبود های استان برای مقابله با بحران اخیر  را در اختیار مسئولان کشوری قرار داده ایم و در آینده نزدیک این نیازها از طرق مختلف از جمله از استان های همجوار تامین خواهند شد.

خادمی تاکید کرد:باید پیش بینی های لازم برای میزان افزایش حجم آب  رودخانه های خرم آباد و کشکان طی ساعات آتی را به سرعت و دقت انجام دهیم و با توجه به این پیش بینی اقدامات بعدی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

او با اشاره به اینکه مرادپور و ابراهیمی را به عنوان مدیران ویژه شهرستان های  خرم آباد و و پلدختر انتخاب نموده است،تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را به مناطق آسیب دیده انتقال دهند و منتظر دستور از جانب استانداری نباشند.

خادمی  در بخش پایانی صحبت های خود عنوان  کرد: از مردم استان خواهشمندیم به اخطار هایی که از طرف دستگاه های اجرایی صادر شده عمل کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز