اداره کل هواشناسی لرستان:

بارش موج دوم بیش از ۶۰ میلیمتر است/فردا برشدت بارش ها افزوده می شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۴:۰۵
کد خبر: ۸۲۷۲۵۰
بارش موج دوم بیش از ۶۰ میلیمتر است/فردا برشدت بارش ها افزوده می شود
مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان در اخطاریه خود اعلام کرد: از ساعات اولیه صبح فردا و تا ساعات بعدازظهر بر میزان و شدت بارش در تمامی نقاط استان افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان روز دوشنبه  در اخطاریه ایی اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و پیرو اخطاریه های  شماره ۰۱ و ۰۲ مورخ های سوم و چهارم فروردین ۹۸  با توجه به اینکه امشب بطور موقت از میزان ناپایداری ها در سطح استان کاسته می شود اما از ساعات اولیه صبح فردا و تا ساعات بعدازظهر بر میزان و شدت بارش در تمامی نقاط استان به ویژه رومشکان، پلدختر، خرم آباد،  دورود، سپیددشت، شول آباد، الیگودرز و کوهدشت افزوده می شود که در مناطق ذکر شده بارش موج دوم بیش از ۶۰ میلیمتر می باشد.  

لذا این مقدار بارش با سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های محلی و فصلی و نیز احتمال وقوع سیل همراه خواهد بود. همراه با این شرایط وزش باد قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای، بروز صاعقه، در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی استان( شمال و شرق) و ارتفاعات مناطق معتدل بارش برف پیش بینی می شود که سبب ایجاد اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی سطح جاده ها خواهد شد.

متوسط بارش موج دوم در سطح استان بیش از ۵۰ میلیمتر تخمین زده می شود

از این رو توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز