استاندار کردستان:

مدیران در ایام بحران در دسترس باشند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۸:۵۶
کد خبر: ۸۲۷۳۲۶
استاندار کردستان از کلیه مدیران، فرمانداران و بخشداران استان خواست در این ایام و با توجه به پیش بینی های هواشناسی و احتمال وقوع سیل، در محل خدمت خود حاضر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان ضمن تاکید بر لزوم حضور مدیران، فرمانداران و بخشداران در محل خدمت، خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که احتمال وقوع سیل پیش بینی شده، ما باید در کنار مردم و در محل ماموریت خود حاضر باشیم.

وی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت استان طی روزهای سپری شده از ایام نوروز قدردانی کرد و افزود: در صورت بروز حادثه، حضور نیروی انتظامی به منظور حفظ امنیت و کمک به مردم، مورد تاکید است.

مرادنیا از آموزش و پرورش و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز خواست نظارت بیشتری بر محل های اسکان مهمان های نوروزی داشته باشند.

استاندار در ادامه اطلاع رسانی دقیق و به موقع از سوی صدا سیما در این مقطع حساس را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: از صدا و سیما توقع داریم بیشتر از همیشه تلاش کنند مبادا بر اثر غفلت و کم اطلاعی مردم اتفاقی رخ دهد.

مرادنیا همچنین متذکر شد: در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز که حاضر به استفاده از کمک های دولتی نیستند حتما باید برخورد شود.

وی در این جلسه از زحمات تمامی کسانی که رفاه، آسایش و امنیت مردم و مسافران استان را در این ایام فراهم نمودند تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست کماکان به تلاش های خود ادامه دهند.

 

نظر شما