"رییس شورای اسلامی لرستان" در گفت وگو با برنا:

پلدختر در بحث اعتبارات مدیریت بحران نیازمند یک نگاه ویژه ایی است /پلدختر همیشه پای ثابت حوادث ناشی ازسیلاب است

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۴:۱۸
کد خبر: ۸۲۷۵۵۵
پلدختر در بحث اعتبارات مدیریت بحران نیازمند یک نگاه ویژه ایی است /پلدختر همیشه پای ثابت حوادث ناشی ازسیلاب است
"غلام رضا نصیری" با اشاره به خسارات وارد شده از سیلاب های شش ماه اخیر به پلدختر گفت:ستاد مدیریت بحران لرستان باید در خصوص اعتبارات نگاه خاصی به پلدختر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نصیری روز سه شنبه در این گفت وگو با اشاره به حجم سنگین بارش ها  و وقوع سیلاب  در لرستان ،اظهار کرد: شهرستان پلدختر طی شش ماه گذشته پس از هر   بارندگی با خطر سیلاب مواجه بوده است که براثر سیلاب بخشی از تاسیسات شهری در مسکن مهر ،کانال  ودیوار ساحلی خیابان ولیعصر وهمچنین دیوار ساحلی  شهر در چندین نقطه با مشکل مواجه شده است .

او با بیان اینکه  حداقل رساندن این مشکلات یک اهتمام وتوجه خاص از طرف مسئولین رامی طلبد ،افزود: انتظار داریم که مسئولین استانی  در اختصاص دادن  ماشین آلاتی که در بهسازی فضای شهری وروستایی مورد نیاز است  با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند ؛همچنین درزمینه  اختصاص اعتبارات انتظار است ستاد مدیریت بحران نگاه خاصی به پلدختر داشته باشند .

نصیری با بیان اینکه پلدختر همیشه پای ثابت حوادث طبیعی وسیلاب در استان است ،تصریح کرد: حل مشکلات این شهرستان  اعتبارات خاصی را می طلبد که در جهت ترمیم وبهسازی  خسارات وارده  وهمچنین ساخت زیر ساخت های شهری وروستایی  به کار گرفته شود.

رییس شورای اسلامی لرستان درادامه خواستار توجه و نگاه ویژه   استاندار و مسئولین استانی باتوجه حوادث و اتفاقات شش ماه گذشته  سیل به پلدختر شدو تاکید کرد: پلدختر در صدر شهرستانهایی است که طی این شش ماه گذشته خسارات بیشتری از سیل دیده است  لذا می طلبد مدیریت ستاد بحران  جهت بهسازی دیوار های ساحلی ، مسکن مهر وانتقال آب های سطحی در کوی بسیجیان  نگاه وتوجه خاصی به این شهرستان جنوبی لرستان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز