سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی عنوان کرد

حضور پر رنگ سمن های استان در کمک به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۰:۳۲
کد خبر: ۸۲۸۱۳۶
حضور پر رنگ سمن های استان در کمک به سیل زدگان
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: تجربه سمن های استان در خصوص زلزله کرمانشاه، باعث شد مجمع سمن ها از لحظات ابتدایی سیل در استان های شمالی کشور، موضوع را پیگیری کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مشهد اظهار کرد: تجربه سمن های استان در خصوص زلزله کرمانشاه، باعث شد مجمع سمن ها از لحظات ابتدایی سیل در استان های شمالی کشور، موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد و بر این اساس خانه جوان خراسان رضوی به عنوان محل جمع آوری کمک های مردمی انتخاب شد.

وی افزود: تاکنون سه دستگاه ماشین حاوی کمک های مردمی به مناطق گلستان با همکاری هلال احمر استان اعزام شده است و اعزام بعدی به یکی از مناطق محروم خراسان شمالی که دچار سیل زدگی شده، خواهد بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین استفاده از فضای مجازی و ایجاد کمپین هایی در خصوص این بلای طبیعی توسط جوانان استان از دیگر فعالیت های خراسان رضوی بوده است که این موضوع نشان دهنده مسئولیت پذیری جوانان و حضور مثبت سمن ها در استان و کشور می باشد.

عزیزی بیان کرد: در حوزه ورزش نیز بسیاری از هیئت های خراسان رضوی در حد توان خودشان در کمک به سیل زدگان یاری رساندند.

وی اضافه کرد: هیئت اتومبیل رانی خراسان رضوی نیز تیم های آفرود و سافاری را همراه با کمک هایی به مناطق سیل زده اعزام کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: هیئت های ورزشی نجات غریق، پزشکی ورزشی و ورزش های باستانی نیز به کمک مردمان خوب این مناطق شتافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز