با حضور مدیر کل ورزش و جوانان;

اولین جلسه ستاد برنامه ریزی هفته جوان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۸:۴۱
کد خبر: ۸۲۸۸۸۸
اولین جلسه ستاد برنامه ریزی هفته جوان برگزار شد
اولین جلسه ستاد هفته جوان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، معاون فرهنگی و امور جوانان ، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی ازسازمان های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش برنا،در این جلسه اکبر نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل گفت: در راستای تقویت جایگاه جوانان و ارتقا امید و نشاط در بین جوانان ، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اقدام به تشکیل 11 کمیته حوزه جوانان در هفته جوان کرده است .

وی کمیته دیدار با مفاخر استان، کمیته پشتیبانی ، کمیته اطلاع رسانی ، کمیه اجرایی ، کمیته ورزشی ، کمیته مشارکت اجتماعی ، کمیته جشن نشاط و امید ، کمیته هم اندیشی ، کمیته فرهنگی، کمیته مناسبتی و کمیته کرسی آزاد اندیشی را از جمله کمیته های حوزه جوانان در هفته جوان عنوان کرد که با همکاری سازمان های مردم نهاد در هفته جوان برگزار خواهد شد .
نگاهی با بیان اینکه کیفیت برگزاری برنامه ها در هفته جوان بسیار بااهمیت است عنوان کرد: برگزاری گردهمایی با جوانان موفق، تجلیل از جوانان موفق ، برگزاری جشن امید و نشاط برگزاری مسابقات ورزشی ، ایجاد و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی با همکاری دانشگاه ها ، دیدار با مفاخر علمی ، فرهنگی و هنری استان از اهم برنامه های هفته جوان در استان اردبیل است .
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز