استاندار اردبیل:

فعال شدن واحدهای تولیدی در استان اردبیل رونق تولید را امسال رقم می زند

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۸:۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۸۹۴
فعال شدن واحدهای تولیدی در استان اردبیل رونق تولید را امسال رقم می زند
استاندار اردبیل با اشاره به آغاز به کار چندین واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری گفت: مقدمات فعالیت چندین کارخانه بزرگ تولیدی و صنعتی در سال گذشته انجام گرفته و امسال با فعال شدن این واحدها تولید و اشتغال در استان رونق می گیرد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو  در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی استان افزود: سرمایه گذاران و مسوولان استانی در سال گذشته با تلاش و فعالیت اقدامات اجرایی چندین واحد تولیدی را عملیاتی کرده اند که خط تولید آن ها امسال آغاز می شود.

وی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری ، انتظار می رود تمامی مسوولان دستگاه ها و سرمایه گذاران تلاش های خود را در راستای عملیاتی کردن این شعار با هدف ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی بیشتر کنند.

استاندار اردبیل آغاز فعالیت فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر ، کارخانه کامیون سازی در مشگین شهر و چند واحد صنعتی دیگر از جمله تولید شیرآلات و بسته بندی آب معدنی را نمونه هایی از این واحدها دانست که در راستای رونق تولید فعالیت خواهند کرد.

بهنام جو به بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در استان اشاره کرد و افزود:این واحدها از جمله واحدهایی هستند که موافقت های اولیه آن ها در سال گذشته صادر شده و در حال احداث و عملیات اجرایی هستند.

وی ادامه داد : با رفع موانع و اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها به مدار تولید استان اضافه می شوند.

استاندار اردبیل گفت: کارخانه تولید فوم برای بسته بندی کالاهای صادراتی اعم از کاشی و لوازم الکترونیکی از جمله این واحدها می باشد که با اختصاص تسهیلات در سال گذشته خط تولید خود را توسعه داده و به تعداد اشتغالزایی نیز افزوده است.

وی افزود: کارخانه تولید قطعات الکترونیکی کامپیوتری از دیگر واحدهای مورد بازدید بود که به صورت نیمه کاره رها شده بود و توسط خریدار جدید تحویل گرفته شده و هم اکنون سوله هایش به اتمام رسیده و برای ساخت قطعات کامپیوتری با 20 درصد آورده عملیات اجرایی را انجام می دهد.

 بهنام جو واحد تولیدی صنایع خودرویی  را از دیگر واحدهای مورد بازدید عنوان کرد و گفت: فضای مورد نیاز برای این واحد نیز تامین و احداث شده و بخشی از لوازم مورد نیاز تولید و تکثیر نیز وارد شده که به زودی فعالیت این واحد نیز آغاز می شود.

 وی  همچنین در جریان  بازدید از واحد تولیدی خوراک دام و طیور نیز نسبت به رفع مشکل افزایش ظرفیت تولید این واحد قول مساعد داد.

وی افزود: این واحد برای توسعه نیاز به اختصاص زمین و سرمایه در گردش دارد که تلاش می شود زمین و تسهیلات  مورد نیاز برای توسعه و افزایش میزان اشتغالزایی تامین شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز