استاندار کردستان:

خسارت جدی تا کنون در سطح استان گزارش نشده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۲۹۰۵۷
استاندار کردستان گفت: اقدامات پیشگیرانه خوبی در چند روز اخیر انجام گرفت و خوشبختانه تا کنون خسارت جدی در سطح استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت جدی در سطح استان نداشته‌ایم و این نتیجه اقدامات پیشگیرانه تمامی دستگاه‌های ذیربط است و این روند باید در روزهای آینده ادامه پیدا کند.

استاندار کردستان گفت: از شهروندان کردستانی می‌خواهیم از نقاط و مسیرهای خطرآفرین دور شوند و منازل در معرض خطر سیلاب را تخلیه کنند.

وی افزود: برخی از مشکلات مربوط به غفلت و اقدامات غیرکارشناسی در گذشته است که در آینده باید تمامی مدیران دستگاه‌ها با دقت تمام کارهای فنی و زیربنایی را انجام دهند.

گفت: مرادنیا تمام دستگاه‌های ذیربط خسارت‌های احتمالی به زیرساخت‌ها و مردم را ارزیابی و برآورد کنند و در اسرع وقت برای جبران به ستاد بحران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

استاندار کردستان اظهار داشت: از  اعضای ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای مسلح برای حضور به موقع و مداوم و نیز بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز