عضو مجمع ملی جوانان در گفت وگو با برنا:

حضور ۲۰۰ سمن حوزه جوانان جهت کمک به سیل زدگان لرستانی /امداد رسانی توسط جوانان عضو سمن ها ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۱:۰۵
کد خبر: ۸۳۱۲۶۶
حضور ۲۰۰ سمن حوزه جوانان جهت کمک به سیل زدگان لرستانی /امداد رسانی توسط جوانان عضو سمن ها ادامه دارد
محمد رحمان سالاری به برناگفت :در حال حاضر 200 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان از سرتاسر کشور در بحث کمک به سیل زدگان لرستانی ورود کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سالاری در این گفت وگو با اشاره به نقش سمن های حوزه جوانان در بحث امدادرسانی به سیل زدگان لرستانی خصوصا پلدختر ،اظهار کرد: سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان چه قبل از وقوع سیل در بحث اطلاع رسانی توسط ستاد بحران و چه در همان ساعات ابتدایی وقوع سیل درلرستان پای کاربودند.

 او افزود: بعد از وقوع سیل وبروز حوادث ناشی از آن  سمن های جوانان درسطح کشور اقدام به تهیه اقلام وبسته های حمایتی برای کمک به مردم سیل زده کردند وحمایت های خوبی نیز در این راستا انجام شد .

 سالاری تصریح کرد: گروه های امدادی جوان در سرتاسر کشور باتوجه به یک تقسیم بندی صورت گرفته درحال اعزام به مناطق سیل شده استان هستند تا به مردم کمک کنند .

 عضو مجمع ملی جوانان  یادآورشد: آشپزخانه ایی نیز در محل کمپ امدادی اداره کل ورزش وجوانان لرستان در شهر پلدختر احداث شده است که توسط سمن های جوانان و هیئت های ورزشی مدیریت  می شود وروزانه  بین دو تا سه هزار پرس غذا را در هر وعده از این آشپزخانه بین سیل زدگان پلدختری توزیع می شود .

سالاری با اشاره به  برنامه های هفته جوان در لرستان نیز خاطر نشان کرد: در خصوص بحث هفته جوان نیز سازمانهای مردم نهاد لرستان با توجه به وقوع حادثه سیل در استان طی درخواستی از مدیر کل ورزش وجوانان استان خواستار لغو تمام برنامه های جوانان  در این هفته شدند که  مورد موافقت مدیرکل قرارگرفتودر هفته جوان   جوانان به صورت گروه های  جهادی  توسط سمن ها به مناطق سیل زده حضور خواهندداشت.

او با بیان اینکه مجمع ملی جوانان  در همان آغاز وقوع سیل به صورت ویژه ایی  پای کاربود،یادآورشد:  هیئت رئیسه مجمع در محل سیل حضور داشتند و نسبت به ارسال گزارش سیل اقدام کردند وکمک های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفت.

عضو مجمع ملی  جوانان با بیان اینکه در حال حاضر   200 سمن درسرتاسر کشور به طور مستقیم درگیرکمک رسانی به سیل لرستان هستند ،عنوان کرد:  همچنین تمامی سمن های لرستان به  امداد رسانی به این سیل زدگان  مشغول هستند.

او با بیان اینکه کمک های امدادی خوبی توسط این سمن ها دریافت کرده ایم ،گفت: این سمن ها درشهرستان های سیل زده استان  مانند پلدختر، دورود و نورآباد  تقسیم شده اند .

 به گفته سالاری امداد رسانی توسط سازمان های مردم نهاد  حوزه جوانان تا زمان برقراری  شرایط  عادی وبیرون آمدن از وضعیت فوق العاده   همچنان  ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز