رئیس حوزه هنری استان کردستان:

۴۴ عنوان برنامه در هفته هنر انقلاب در کردستان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۳۱۸۹۵
۴۴ عنوان برنامه در هفته هنر انقلاب در کردستان برگزار می شود
امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در ایام هفته هنر انقلاب ۴۴ عنوان برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد که محوری ترین آنها معرفی چهره های هنر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین مرادی شامگاه دوشنبه در جمع اصحاب رسانه‌ های جمعی استان کردستان به تشریح برنامه‌های ایام هفته هنر انقلاب در این استان پرداخت و گفت: از امروز تا پایان هفته هنر انقلاب در مجموعه ۴۴ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی چهره های برتر هنر انقلاب از محوری ترین برنامه های این ایام است، افزود: هنرمند متعهد تلاش می‌کند با تفکری برخواسته از اندیشه انقلاب اسلامی باورهای انقلابی را در جامعه اعتلا بخشد و هنر و هنرمندی متعهد است که در این راستا حرکت و تلاش کند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان اظهار داشت: در این هفته، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری ورک شاپ در بیجار و نمایش صحنه‌ای یونس صحرارو با عنوان روزهای بی‌پایان برگزار می‌شود. 

مرادی افزود: جریان‌سازی رسالت حوزه هنری است این نهاد در تلاش است با زبان هنر پیام انقلاب را به جهان منتقل کند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم و محوری حوزه هنری برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند است که این برنامه با مشارکت و همکاری شماری از ادارات دولتی و با محوریت سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار می‌شود.

مرادی به برگزاری کنسرت ارکستر فلارمونیک کردستان اشاره کرد و گفت: این برنامه در ایام هفته هنر انقلاب برگزار و تمام عوائد آن صرف مناطق سیل‌زده می‌شود.

وی به برگزاری حراج آثار تجسمی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با سایر نقاط کشور آثار هنرمندان برجسته تجسمی کردستان جمع‌آوری و در روز سه‌شنبه در تهران به حراج گذاشته می‌شود و عواید آن به سیل‌زدگان پرداخت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز