مدیر شهرداری منطقه سه سنندج:

عملیات احداث سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر سنندج آغاز شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۳۱۹۱۵
عملیات احداث سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر سنندج آغاز شد
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد فضای با نشاط برای شهروندان عملیات احداث سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان: فواد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از احداث سایت ورزش صبحگاهی واقع در کمربندی آبیدر جنب هتل لاله خبر داد و گفت: توسعه و‌ ترویج ورزش و افزایش اماکن تفریحی و ورزشی یکی از اولویت های مدیریت شهری به منظور پرکردن اوقات فراغت و‌ افزایش شور و نشاط در بین شهروندان است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: اواخر سال گذشته و بر اساس مصوبه کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر کلنگ احداث سه زمین ورزشی بر زمین زده شد.

وی گفت: این زمین های ورزشی در میدان قانع بهاران، تقاطع غیر همسطح بعثت و کمربندی آبیدر مقرر شده است که احداث شود.

کریمی عنوان کرد: این فضای ورزشی جهت انجام ورزش صبحگاهی و عصرگاهی شهروندان در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع در حال احداث است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: در حال حاضر عملیات آماده سازی، تسطیح، رگلاژ، عملیات خاکی، سنگفرش و جدول گذاری این سایت ورزش صبحگاهی در حال اجرا است.

وی افزود: امید است با احداث اماکن ورزشی و تفریحی بتوانیم علاوه بر ارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر در ترویج ورزش همگانی وایجاد شور ونشاط در بین شهروندان گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز