مهردلان:

در قطر رکورد بهتری را می‌زنم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۳۲۱۱۲
در قطر رکورد بهتری را می‌زنم
پرتابگر تیم ملی دوومیدانی گفت: در انتخابی تیم ملی با رکورد هایی که در پرتاب وزنه داشتم برای مسابقات آسیایی قطر انتخاب شدم ولی به امید خدا در قطر رکورد های بالاتری را خواهم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شاهین مهردلان پرتابگر تیم ملی دوومیدانی اظهار کرد: در سه مرحله انتخابی تیم ملی شرکت کردم و در نهایت جهت مسابقات آسیایی قطر انتخاب شدم.

وی افزود: امسال بر خلاف سال های گذشته در همه اردوهای تیم ملی شرکت کردم و در انتخابی تیم ملی با رکورد هایی که در پرتاب وزنه داشتم برای مسابقات آسیایی قطر انتخاب شدم ولی به امید خدا در قطر رکورد های بالاتری را خواهم زد.

پرتابگر خراسانی تیم ملی در خصوص مصدومیتش بیان کرد: دچار مصدومیت جزئی شده بودم ولی به لطف خدا طی چند ماه اخیر مشکلاتم برطرف شد و سعی می‌کنم رکورد های بهتری را به جای بگذارم.

مهردلان بیان کرد: تمریناتم را برای بازی های قطر از چند مدت پیش شروع کردم و تا روز اعزام در تهران و زیر نظر مربیان به تمریناتم ادامه خواهم داد.

وی عنوان کرد: من برای بازی های قطر تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم ولی از پیش بینی نتیجه خودداری می‌کنم و امیدورام اشتباهات بازی های جاکارتا دوباره تکرار نشود.

وی در پایان گفت: از اداره کل ورزش خراسان رضوی و هیئت دوومیدانی استان بابت حمایت هایشان تشکر و قدردانی میکنم.

گفتنی است؛ تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران ۳۰ فروردین ماه به دوحه قطر اعزام می‌شوند و از روز ۱تا۴ اردیبهشت ماه به رقابت با رقبای آسیایی خود بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز