بیانیه ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

اقدام آمریکای جنایتکارعلیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۶:۵۱
کد خبر: ۸۳۲۱۶۱
اقدام آمریکای جنایتکارعلیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه در واکنش به اقدام خصمانه ایالات متحده در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی جهان گفت: این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این بیانیه  آورده است: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه های شیطان بزرگ فریب نمی خورد. 

در این بیانیه آمده است: بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکارعلیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: کسانی که سپاه پاسداران را که از بدو پیروزی انقلاب تکیه گاه مظلومان ایران و جهان اسلام بوده را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده اند، خود بزرگترین تروریست های تاریخ بشر و تروریست پرور هستند و جنایت های آنها در سوریه، عراق، بحرین و یمن هیچ گاه از خاطره ها محو نمی شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، درهر عرصه ای که کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهند داد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی اساس برنامه های سپاه پاسداران است و قدرت نظامی این نیروی انقلابی و مردمی خار چشم دشمنان اسلام است ومعلوم می شود استکبار جهانی ملت شریف و نهادهای انقلابی را هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند، نیروهای مسلح خط قرمز ما هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز