۳۰ باب خانه ورزش روستایی در آذربایجان‌غربی به ادوات ورزشی تجهیز شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۲:۵۷
کد خبر: ۸۳۲۲۷۱
رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از تجهیز 30 باب خانه ورزش روستایی دیگر همزمان با اعیاد شعبانیه در استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حبیب‌الله قربانی رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان در این مورد گفت: ظهر روز سه‌شنبه 20 فروردین ماه طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استانی و در مجموعه ورزشی غدیر ارومیه برگزار شد، تجهیزات و ادوات ورزشی برای تجهیز 30 باب خانه ورزش روستایی در سراسر استان با شعار "ورزش دشمن اعتیاد و ضامن سلامتی" و با هدف پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و گسترش نشاط و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستایی، به شهرستان های مختلف ارسال شد.

وی اظهار کرد: این ادوات و تجهیزات شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، تاتامی رزمی، میز شطرنج، تخته و پایه دارت و راکت پینگ پنگ است که اعتبارات آن از محل اعتبارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی هزینه شده است.

وی اضافه  کرد: پیش از این نیز در سال 95، بیست خانه، در سال 96، ده خانه و در سال 97 نیز 30 خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده بود.

رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه گفت: در ایام نوروز هم بالغ بر 300 عنوان مسابقه مختلف ورزشی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و بازی های بومی و محلی در روستاهای 17 شهرستان استان برگزار شد.

قربانی خاطر نشان کرد: همچنین مسابقات ورزشی بین خانه های ورزش روستایی تجهیز شده در رشته های شطرنج، تنیس روی میز و فوتبال دستی برگزار خواهدشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز