فراخوان جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت 

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴:۲۰
کد خبر: ۸۳۲۳۹۹
فراخوان جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از برگزاری جشنواره نوروزی پلیس با محوریت جلوه های خدمت و عملکرد مطلوب کارکنان پلیس خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ اسدالله مالکی در تشریح این خبر گفت: با توجه به گسترده بودن فعالیت های پلیس در عرصه برقراری نظم و امنیت به ویژه در مناسبت های خاص از جمله نوروز؛ معاونت اجتماعی ناجا با هدف کاهش آسیب ها و تخلفات و تلفات انسانی به موازات فعالیت های فرهنگی و پیشگیرانه اقدام به برپایی جشنواره نوروزی؛ پلیس جلوه های خدمت با شعار نشاط بهاری نظم و قانون مداری نموده است .

این مقام انتظامی به محورهای جشنواره اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی می تواند در یکی از محورهای،  پلیس، حافظ، امین جان و مال مردم ، پلیس هوشیاری دقت و سرعت عمل ، پلیس اخلاق ادب و تکریم ارباب رجوع، پلیس خدمت صادقانه بی منت و دلسوزانه و در راستای تحقق شعار پلیس راهور ناجا با عنوان پرهیز از خطر آرامش در سفر باشد.

وی ادامه داد: همشهریان و هم استانی ها می توانند آثار خود را در قالب؛ عکس، فیلم، خاطره، شعر ، سرود و مقاله در خصوص موضوعات اعلام شده به نشانی festpolice@ در یکی از پیام رسان های بومی سروش, گپ، ایتا، ساپنا، بله و آی گپ تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان خاطر نشان کرد؛ به نفرات اول تا سوم در هر بخش از ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال کارت هدیه تعلق خواهد گرفت.

نظر شما