استاندار اردبیل:

مردم قدردان سپاه بوده و هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۴:۴۱
کد خبر: ۸۳۲۴۸۷
مردم قدردان سپاه  بوده و هستند
استاندار اردبیل گفت: مردم ایران اسلامی قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدافع و همراه این نیروی مردمی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اکبر بهنامجو در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به اقدام سردمداران آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی افزود: این اقدام شیطان بزرگ جای تعجب ندارد و ما این انتظار را از دشمن داشتیم چرا که سپاه دقیقا در نقطه مقابل خوی استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها ایستاده است.

وی بیان کرد: سپاه در سوریه، عراق، لبنان و یمن که آمریکا برای سلطه گری تلاش می‌کند، یار و یاور آزادیخواهان جهان است و مدیریت اوضاع را در دست دارد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: خوشحالیم که سپاه به عنوان یاور مظلومان جهان با اقتدار ایستاده و خواهد ایستاد و بر عهد و پیمان خود با مرام امام حسین(ع) پایبند بوده و تا پای جان وفادار خواهد ماند.

وی نهاد مقدس سپاه را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار به حق و زیبنده پاسداران انقلاب اسلامی است.

او تاکید کرد: در داخل کشور هم هر جایی که مشکلی به وجود آمده، سپاه حضور یافته و همواره دست مردم را گرفته و سیل اخیر نیز به یاری مردم شتافته و همراهی خود با مردم را نشان داده است.

استاندار اردبیل همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و نیز فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرده و این دو مناسبت را به تمامی اهالی ولایی استان، به خصوص پاسداران و جانبازان غیور و خانواده های محترم آنها تبریک و تهنیت گفت.

وی در این پیام، صلابت امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی انسان هایی عنوان کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ غنی عاشورایی و تمسک به سیره تابناک حضرت اباعبدالله الحسین(ع )، این مسیر پرتلاطم را هموار ساختند و برگ های زرین دیگری بر تاریخ این سرزمین الهی افزودند.

استاندار اردبیل همچنین به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز از ایثارگری ها و رشادت های شهدا قدردانی کرده و با خانواده شهدا و فرماندهان پاسدار دیدار کرد.

بهنام جو با حضور در منزل شهید خوش لحنی و سرهنگ پاسدار عبدالحکیم معصومی از فرماندهان دفاع مقدس و معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان با وی دیدار کرده و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز