معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی؛

ستاد دائمی پشتیبانی از حوادث غیرمترقبه استان تشکیل می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۷:۱۵
کد خبر: ۸۳۲۵۶۳
ستاد دائمی پشتیبانی از حوادث غیرمترقبه استان تشکیل می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ضمن بیان این که ارسال کمک ها به سیلزدگان باید با هماهنگی ستاد حوادث استانداری صورت گیرد، از تشکیل ستاد دائمی پشتیبانی از حوادث غیرمترقبه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به منظور آخرین هماهنگی ها برای کمک رسانی هر چه بهتر به مردم سیل زده استان گلستان جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و بخش های مختلف اقتصادی استان در محل استانداری برگزار شد.

علی رسولیان در خصوص محتوای این جلسه گفت: با توجه به این که استان خراسان رضوی به عنوان معین استان گلستان مشخص شده است قرار بر این شد بین بخش های مختلف اقتصادی،تشکل ها، اتحادیه ها، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی یک هماهنگی بیشتر و تجمیع بهتری برقرار کنیم.

وی افزود: از دیروز معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عنوان محوریت بخش خصوصی وارد کار شده است و جلساتی برگزار شد اما این جلسه یک جلسه نهایی بود که در آن همه بزرگان بخش های اقتصادی استان حضور داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ضمن بیان این که قرار بر این شد محوریت کمک ها برای استان گلستان باشد در خصوص یکی دیگر از مصوبات جلسه تشریح کرد:بنا بر این شد یک ستاد دائمی برای پشتیبانی از افرادی که در حوادث غیر مترقبه آسیب می بینند تشکیل بشود.

به گفته رسولیان ارسال کمک ها و کالاها به سیلزدگان با هماهنگی ستاد حوادث استانداری یکی دیگر از مصوبات جلسه با بخش خصوصی بود که این کار برای شناسایی نیازهای واقعی سیلزدگان صورت می گیرد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: در این جلسه بخش خصوصی کمک های نقدی و غیر نقدی خوبی را وعده دادند و گفتند جلساتی را برای جمع آوری بیشتر کمک ها بین واحدهای خود برگزار خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف مشهد در ادامه این جلسه گفت: از همان روزهای اول سیل با هماهنگی سازمان بسیج اصناف و اتحادیه ها جلسه ای برگزار و حدود 3 هزار پتو به مناطق سیلزده ارسال کردیم.

محمود بنانژاد در همین خصوص افزود: هفته گذشته مجوزی مبنی بر راه اندازی پویش همدلی اصناف دریافت کردیم تا از این طریق بهتر بتوانیم کمک های خرد را جمع آوری کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز