مدیرکل مشارکت های اجتماعی وفعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش وجوانان در گفت وگو با برنا :

در هفته جوان موج دوم کمک های مردمی به سیل زدگان پرقدرت تر است/ می خواهیم این پیام را به مردم سیل زده بدهیم که آنها را تنها نمی گذاریم

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۷:۳۶
کد خبر: ۸۳۲۷۱۶
در هفته جوان موج دوم کمک های مردمی به سیل زدگان پرقدرت تر است/ می خواهیم این پیام را به مردم سیل زده بدهیم که آنها را تنها نمی گذاریم
سجاد سالک به خبرگزاری برنا گفت:همزمان با هفته جوان موج دوم کمک ها وحمایت های مردمی پرقدرت تر از قبل راهی استانهای سیل زده می شود .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سالک در جریان سفر خود به پلدختر و بازدید از مناطق سیل زده و فعالیت حوزه جوانان در کمک به سیل زدگان این شهر  ،اظهار کرد: پیرودستور وزیر ورزش وجوانان وبرنامه ریزی معاونت جوانان درراستای تغییر رویکرد برنامه های هفته جوان و سمت وسوی جدیدمان در حمایت وکمک به مناطق سیل زده بنا شد که چهار مدیرکل حوزه معاونت جوانان برای بررسی شرایط  به چهاراستان سیل زده سفر کنند.

او افزود: تلاش ما در بررسی این شرایط این است تا حمایت سایر استانها را درکمک به مردم سیل زده معطوف به هدف ومطابق به استانهای مقصد ساماندهی کنیم .

به گفته سالک مهمترین هدف این است که این شور وشوق حمایت هایی که در سرتاسر کشور وجوددارد هدر نرود وکامل مطابق با نیازهای استانها توزیع شود.

او با تقدیر از  حضور فعال وبدون چشم داشت همه نیروهای امدادرسان ، سمن ها وجوانان به مردم سیل زده ،خاطر نشان کرد: باتوجه به نگرانی در احتمال کاهش مشارکت عمومی  برخی از شهر هادر حمایت از مردم سیل زده  قصد داریم موج دوم حمایت ها را پرقدرت تر و محکم تر ساماندهی کنیم .

سالک ادامه داد: به صورت طبیعی حدود سه هفته از آغاز بحران می گذرد واین نگرانی وجوددارد که ممکن است با کاهش مشارکت عمومی در برخی از شهرها مواجه باشیم لذا قصدداریم موج دوم حمایت های مردمی را پرقدرت تر ومحکم تر راه اندازی کرده وتا این پیام را به مردم سیل زده بدهیم که آنها را تنها نمی گذاریم و باگذشت زمان تنها نخواهند ماند و از روند کمک رسانی ها کاسته نخواهد شد درنتیجه هفته آینده همزمان با هفته جوان موج دوم کمک ها وحمایت ها پرقدرت تر از قبل راهی استانهای سیل زده  می شود .

گفتنی است؛ سجاد سالک در این سفر که عصر چهارشنبه صورت گرفت علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده از کمپ امدادی اداره کل ورزش وجوانان لرستان و همچنین کمپ امدادرسانی سمن ندای سبحان پلدختر بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز