رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیواندره اعلام کرد:

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان به هیات های ورزشی دیواندره/زیرساخت ها مشکل اصلی ورزش دیواندره

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۱:۲۱
کد خبر: ۸۳۲۸۶۳
کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان به هیات های ورزشی دیواندره/زیرساخت ها مشکل اصلی ورزش دیواندره
رئیس اداره ورزش و جوانان دیواندره با بیان اینکه زیر ساخت ها مشکل اصلی ورزش این شهرستان است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در سال های ۹۶ و ۹۷ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به هیات های ورزشی این شهرستان کمک کرده است.

گلاله محمدسلیمی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: بنده به عنوان اولین زن مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کردم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دیواندره با بیان اینکه پیش از سال ۹۵ تنها ۲۰ هیات ورزشی در شهرستان فعال بودند، عنوان کرد: ۳۵ هیات ورزشی در حال حاضر در این شهرستان فعالیت می کند که نسبت به چند سال پیش رشد خوبی داشته است.

وی گفت: شهرستان دیواندره ورزشکاران بسیاری را در خود جای داده است اما متاسفانه در گذشته فرهنگ‌ استفاده از بیمه ورزشی در هیات های این شهرستان وجود نداشت و به همین دلیل آمار ورزشکاران در دو سال قبل یک هزار الی هزار و ۵۰۰ نفر ثبت شده بود.

محمدسلیمی با اشاره به اینکه اکنون پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در دیواندره مشغول به فعالیت است، افزود: جلساتی بسیاری با هیات های ورزشی شهرستان برگزار شد تا استفاده از بیمه ورزشی فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه زیر ساخت ها مشکل اصلی ورزش دیواندره است، گفت: این شهرستان در سال ۹۶ و ۹۷ میزبان چهار مسابقه کشوری بود که متاسفانه نبود سالن مخصوص مسابقات باعث شد در سالن های تمرینی این رقابت ها برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیواندره در خصوص حمایت از هیات های ورزشی این شهرستان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سال ۹۶، ۱۰۳ میلیون تومان و در سال ۹۷، ۱۰۰ میلیون تومان به هیات های ورزشی کمک کرده است.

وی افزود: طی چند روز آینده نیز مقرر شده است که از اعتبارات سال ۹۷ بیش از ۵۰ میلیون تومان به اداره ورزش و جوانان شهرستان دیواندره کمک شود.

محمدسلیمی با اشاره به اینکه مهران شهبازی پر افتخار ترین ورزشکار حال حاضر این شهرستان در رشته بدمینتون است، گفت: مهسا عبدی، آروین فرجی، سامان مرادی و آرین یاراحمدی از دیگر ورزشکاران این شهرستان هستند که در اردو های تیم ملی حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز