معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

۱۲۳پروژه ورزشی در کرمانشاه در دست اقدام است

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۵:۵۷
کد خبر: ۸۳۲۹۰۰
۱۲۳پروژه ورزشی در کرمانشاه در دست اقدام است

به گزارش خبرگراری برنا؛ فرهمند سال‌افزون معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از در دست اقدام داشتن ۱۲۳ پروژه ورزشی خبر داد و گفت: پارسال در پروژه‌های عمرانی شش فضای روباز ورزشی در سطح استان کرمانشاه افتتاح شد و امسال شمار آنها به ۴۰ زمین روباز در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه با اولویت مناطق زلزله‌زده خواهد رسید.

او افزود: درصدد احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های پاوه، روستای بان آوره پاوه و شهرستان ثلاث‌باباجانی با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه برای هر پروژه هستیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: خانه جوان اسلام‌آبادغرب احداث شده است و خانه جوان کرمانشاه بامساحت دو هزار متر مربع را تکمیل کرده‌ایم، و تکمیل زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی کرمانشاه و آکادمی پزشکی- ورزشی جنب ورزشگاه آزادی با اعتبار چهار میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های انجام شده در اداره ورزش و جوانان است.

سال‌افزون ادامه داد: احداث زورخانه قصرشیرین و زورخانه مجموعه جانبازان، پیست اسکیت در شهرستان کرمانشاه، بازسازی استخر ثلاث‌باباجانی، تکمیل سالن سقف کوتاه مجموعه انقلاب  از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

او با تاکید بر اینکه امسال سال شکوفایی زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در سطح استان کرمانشاه است، افزود: با احتساب پروژه‌های روستایی شمار پروژه‌های در دست‌اقدام به ۱۲۳ مورد می‌رسد که برای تکمیل آنها ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با برشمردن پروژه‌های نیمه کاره‌ای که امسال تکمیل خواهند شد، گفت: در این میان می‌توان به سرای ورزشکاران، استخر ثلاث‌باباجانی، تکمیل پروژه‌های زورخانه‌ای و سالن‌های سقف کوتاه اشاره کرد که چندین سال راکد بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز