استاندار کرمانشاه:

هزینه در ورزش یک سرمایه‌گذاری برای ایجاد ثروت است

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۴:۲۷
کد خبر: ۸۳۳۰۴۱
هزینه در ورزش یک سرمایه‌گذاری برای ایجاد ثروت است
نام کرمانشاه با ورزش پر آوازه می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیم فوتسال' شاهین' کرمانشاه اظهار داشت: امروزه هزینه کردن در ورزش یک سرمایه‌گذاری برای ایجاد ثروت است.

 او به نقش ورزش در برجسته شدن نام کرمانشاه تاکید کرد و افزود: تیم فوتسال 'شاهین' با صعود غرور آفرینی که به لیگ برتر داشته می‌تواند اقدامات و افتخارات ارزشمندی در تاریخ ورزش کاستان ثبت کند.

استاندار کرمانشاه گفت: درخشش ورزشکاران استان کرمانشاه موجب تشویق و گرایش نسل آینده به ورزش می‌شود و هیچ نشاطی بهتر و سالم‌تر از ورزش نیست چرا که موجب تشویق گروهی بزرگی از نوجوانان و جوانان می‌شود.

بازوند ادامه داد: ورزش برای استان کرمانشاه یک برند و هویت به حساب می‌آید، و عملکرد تیم 'شاهین' نشان از خوداتکایی آن داشته و این گونه تیم‌ها دوام بیشتری دارند.

او به تلاش خود برای شکل‌گیری تیمی ورزشی از دل استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تیم شاهین که از جمع جوانان استان کرمانشاه تشکیل شده تعصب، علاقه‌مندی و انگیزه بیشتری برای رقابت دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: البته فوتبال به مانند گذشته نیست و تیم‌ها برای ادامه راه حتماً به پشتیبانی و حمایت مالی نیاز دارند از این رو مجموعه مدیریت استان کرمانشاه همراهی و کمک لازم را در به تیم شاهین خواهند داشت.

بازوند در ادامه تاکید کرد: بازیکنان تیم فوتسال شاهین نباید انگیزه‌شان کم شود چرا که در سال آینده با توان مضاعف وارد میدان سخت‌تری خواهند شد که نیاز به تلاش بیشتری دارد.

او افزود: سال 98 برای نخستین‌بار فوتسال کرمانشاه در لیگ برتر صفحات درخشانی را در تاریخ ورزشی استان کرمانشاه به ثبت برساند.

استاندار کرمانشاه گفت: گاهی یک تیم فوتبال با عملکردی که دارد معرف یک منطقه و استان می‌شود و شاهین کرمانشاه می‌تواند نام کرمانشاه را در کشور برجسته و پر آوازه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز