مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

بیمه بستری برای درمان افراد مجهول‌الهویه در استان کرمانشاه صادر شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۷:۲۱
کد خبر: ۸۳۳۰۷۳
بیمه بستری برای درمان افراد مجهول‌الهویه در استان کرمانشاه صادر شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر فاطمه رضوان‌مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از صدور بیمه بستری برای درمان افراد مجهول‌الهویه دراستان طی تفاهم‌نامه منعقد شده بین بهزیستی و بیمه سلامت خبر داد و و گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده بین بهزیستی و بیمه سلامت، پوشش بیمه درمان بستری افراد مجهول‌الهویه در بیمارستان‌های دولتی-دانشگاهی بر اساس یک شیوه نامه اجرایی تنظیم شده است.

او افزود: این شیوه‌نامه تا سقف ۵۰۰۰ نفر از افراد مجهول‌الهویه تحت پوشش بهزیستی را شامل می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افراد مجهول‌الهویه معرفی شده به بیمارستان توسط بهزیستی، نوزادان مجهول‌الهویه متولد شده و رها شده در بیمارستان که بعدها تحت‌پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند، مشمول خدمات این بیمه هستند.

دکتر رضوان‌مدنی ادامه داد: فرایند معرفی افراد مجهول‌الهویه به بیمارستان باید از سوی بهزیستی با مهر مدیرکل یا رئیس بهزیستی شهرستان باشد و افراد پس از حضور در بیمارستان به مددکار مراجعه و پس از بررسی‌ها با دستور پزشک برای آنها پرونده تشکیل می‌شود.

او افزود: مدت زمان پوشش بیمه‌ای خدمات بستری بیماران برای هر مورد سه ماه از زمان صدور معرفی‌نامه اولیه از سوی بهزیستی است و پوشش بیمه برای افراد مجهول‌الهویه در بیمارستان‌های دولتی -دانشگاهی و در قالب معرفی‌نامه به میزان ۹۰ درصد تعرفه‌های دولتی است.

 

نظر شما