بانوی پرتابگر دیسک از اردبیل

تلاش می کنم با دست پر از قطر برگردم

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۰:۳۶
کد خبر: ۸۳۳۳۹۰
تلاش می کنم با دست پر از قطر برگردم
ژاله کاردان بانوی پرتابگر دیسک ایران گفت: تمام سعی و تلاشم را بکار خواهم بست تا از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا قطر با دستی پر برگردم.

به گزارش برنا،ژاله کاردان ورزشکار اردبیلی صبح  جمعه ۲۳ فروردین ماه در برنامه زنده رادیو ورزش حضور داشت و به سوالان مجری برنامه پاسخ داد.

سوال: درحال حاضر برای چه مسابقاتی آماده می شوید؟
کاردان : در حال حاضر در ادوی تیم ملی دو ومیدانی بانوان ایران عضو هستم و دارم برای مسابقات قطر آماده می شوم ، میتونم بگم که با تلاش خودم و لطف خداوند توانستم در رقابت های دو ومیدانی انتخابی تیم ملی بانوان ضمن شکستن رکورد پرتاب دیسک بانوان کشور مدال طلای رقابت های دو ومیدانی انتخابی تیم ملی بانوان را به خود اختصاص دهنم و عضو تیم ملی کشورمان شوم.
 
سوال: در مورد رکودشکنی بگوید و اینکه بعد از این رکورد شکنی چه انتظاراتی از خود دارید؟
کاردان : در رقابت های دوومیدانی انتخابی تیم ملی بانوان دیسک را ۵۱متر و ۴۸ سانتی متر پرتاب کردم و تونستم رکورد قبلی را که آن هم متعلق به خودم بود بهبود ببخشم .
احساس می کنم که حالا مسئولیت سنگینی بر دوشم نهاده شده که باید ازعهده آن به طور شایسته برآیم و در رقابت های دو ومیدانی قهرمانی آسیا که قطر برگزار می شود باید برای کشور عزیزم افتخار آفرینی کنم .
 
سوال : اعزامتان به قطر درچه تاریخی است ؟
کاردان: درحال حاضر در اردوی آماده سازی هستیم و ۳۰ فرودین به قطر جهت شرکت در رقابت ها اعزام خواهیم شد و مسابقات از یک تا ۴ اردیبهشت برگزار می شود.
 
سوال : من شنیدم که شما ورزش را با رشته های دیگری شروع کردید ؟
کاردان : من ابتدا ورزش را با رشته های هندبال و بسکتبال شروع کردم ولی بعد به رشته پرتاب دیسک علاقمند شدم و همین رشته را به صورت حرفه ایی تا به الان ادامه می دهم .
 
سوال : برای رسیدن به آرزوهاتون سختی هم کشیدید؟
کاردان : بله خیلی سختی کشیدم من مدت زیادی بدون مربی تمرین کردیم ، باتوجه به شرایط آب وهوای اردبیل باز هم تمرینم را انجام می دادم تا به آرزوی خودم برسم چون به رشته ام علاقه داشتم تمام سختی ها را به جان خریدم تابه الان رسیدم .
سعی کردم از مشکلات و شکست ها نترسم من هم مثل همه زمان هایی با شکست مواجه شدم و تنها کاری که کردم این بود که شکست را نپذیرفتم و راهم را مصمم تر ادامه دادم چرا که هیچ اتفاقی و هیچ مانعی نمیتواند من را متوقف کند.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز