همراه با تیم ملی نوجوانان کشورمان؛

کشتی گیر کردستان مدال نقره مسابقات بین المللی جام پیروزی ترکیه را بدست آورد

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۷:۱۱
کد خبر: ۸۳۴۰۶۵
کشتی گیر کردستان مدال نقره مسابقات بین المللی جام پیروزی ترکیه را بدست آورد
محمد مبین عظیمی کشتی گیر کردستانی که به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات بین المللی جام پیروزی ترکیه موفق شد نشان نقره وزن 92 کیلوگرم را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات بین المللی کشتی جام پیروزی ترکیه در رده سنی نوجوانان از روز پنجشنبه 22 فروردین ماه به میزبانی کشور ترکیه آغاز شد.

این مسابقات در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد و تیم ملی کشورمان با ۳۰ کشتی گیر در هر دو بخش و در اوزان مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

محمد مبین عظیمی کشتی گیر کردستانی وزن ۹۲ کیلوگرم به عنوان تنها نماینده استان در قالب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به مصاف حریفان خود رفت.

این کشتی گیر خوش آتیه کردستانی در دور نخست با استراحت روبه رو شد و در دور دوم و سوم رقابت های وزن 92 کیلوگرم رشته آزاد موفق شد با شکست نمایندگان کشورهای قزاقستان و ترکیه به مرحله فینال راه پیدا کند.

عظیمی در دیدار فینال به مصاف کشتی گیری از کشور میزبان رفت که در پایان با نتیجه شش بر چهار مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم نشان نقره این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

محمدمبین عظیمی از کشتی گیران شایسته کردستانی است که سال گذشته نیز توانست نشان طلای رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام روز جهانی کودک در تهران و نشان طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان آسیا به میزبانی البرز را بدست آورد.
 
گفتنی است، رقابت های کشتی جام بین المللی "پیروزی" ترکیه طی روزهای 22 لغایت 24 فروردین ماه به میزبانی شهر آنتالیا برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز