نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

ایجاد مخازن ذخیره آب بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۰:۲۰
کد خبر: ۸۳۴۱۹۰
ایجاد مخازن ذخیره آب بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند
هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد و در چنین فضایست که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله 'مصطفی علما' نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، گفت: ایجاد مخازن ذخیره آب بر سر راه آبریزهای کشور و ذخیره بارش‌ها و آب‌های روان حاصل از آن می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف سازد و حتی از وقوع سیل جلوگیری کند.

او افزود: یکی از مشکلات کشورمان کمبود ذخایر آب است و نباید در چنین شرایطی اجازه دهیم در سال‌های پر بارش این حجم از آب کشور هدر برود و حتی به تهدید علیه مردم تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: البته در جریان سیل اخیر مسئولان استان کرمانشاه زحمات بسیاری کشیدند که جای تقدیر دارد چرا که با وجود بارش های شدید و ورود آب‌های فراوان به استان کرمانشاه بهترین مدیریت انجام شد و کمترین مشکل ممکن برای مردم در این استان ایجاد شد.

آیت‌الله علما ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده‌ایم که هر جا انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم نتیجه می‌گیریم و پیشرفت خواهیم کرد و در چنین فضایست که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

او افزود: تمام وحشت آمریکا هم از همین روحیه انقلابی کشور است که با اقدام اخیر خود علیه سپاه سعی کرده است پرچم دار فعالیت‌های انقلابی کشور را تحت فشار قرار دهد و این را بدانید که تا زمانی که روحیه انقلابی و مدیریت و کار انقلابی در کشور باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 رئیس شرکت آب منطقه‌ای، شرکت توزیع برق، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت استان کرمانشاه نیز گزارش عملکرد شرکت‌های خود را درباره زلزله سال گذشته و سیل اخیر کرمانشاه ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز