مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

تفاهم نامه مالی با هیات های ورزشی استان کردستان منعقد شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷:۵۳
کد خبر: ۸۳۴۳۰۱
تفاهم نامه مالی با هیات های ورزشی استان کردستان منعقد شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرستان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه بخش های مختلف ورزش در سال 98 تفاهم نامه مالی با هیات های ورزشی این استان منعقد می کند.
حامدجولایی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان از انعقاد تفاهم نامه مالی با هیات های ورزشی استان خبر داد و گفت: 48 هیات ورزشی در حال حاضر در کردستان فعال است که ار این تعداد از این تعداد دو هیات ورزش کارگری و ورزش دانش آموزی زیر نظر نهادهای مربوطه خود مشغول به فعالیت هستند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه تفاهم نامه مالی اداره کل با هیات های ورزشی در راستای توسعه بخش های مختلف ورزش کردستان است، عنوان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ساماندهی و هدفمند کردن منابع مالی برای هیات های ورزشی در طول سال خواهد بود و هیات های ورزشی می توانند با برنامه ریزی بهتر از این منابع مالی بیشترین بهره را ببرند.
 
جولایی مدت اعتبار این تفاهم نامه را یک سال عنوان کرد و گفت: اوایل اردیبهشت ماه 60 تا 70 درصد منابع و اعتبارات مالی هیات های ورزشی تامین می شود و اواخر شهریورماه نیز مابقی این منابع به آنها پرداخت خواهد شد.
 
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه منابع مالی که در اختیار هیات های ورزشی قرار خواهد گرفت با برنامه ریزی دقیق در بخش های توسعه ورزش قهرمانی، توسعه و رشد ورزش بخش بانوان، ورزش همگانی، استعدادیابی، برگزاری مسابقات استانی و اعزام تیم های ورزشی به رقابت های کشوری هزینه خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: سیاست اداره کل ورزش و جوانان نسبت به توزیع عادلانه منابع مالی و عدم تمرکزگرایی در مرکز استان است و در همین راستا کمک های مالی نیز به شهرستان های تابعه در خصوص تأمین نیازهای هیأت های ورزشی در سال 98 در حال برنامه ریزی است.
 
جولایی در پایان افزود گفت: اداره کل ورزش و جوانان کردستان سال گذشته با رویکرد پیشرفت ورزش تمامی سطح استان و توجه به رشد و توسعه ورزش شهرستان ها بیشترین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در شهرها و شهرستان های کوچک استان برگزار کرد.
نظر شما