استاندار کردستان:

بنیاد مسکن نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق روستایی کردستان بر عهده دارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۳:۵۳
کد خبر: ۸۳۴۳۱۰
استاندارکردستان گفت: با توجه به اینکه بنیاد مسکن نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق روستایی استان دارد بر این اساس می تواند مشارکت بیشتری نیز در توسعه زیر ساخت های استان بر عهده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این بنیاد با بیان این مطلب اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیر بنایی به ویژه در مناطق روستایی برعهده داشته است.

وی افزود: در سالیان اخیر بنیاد در سطح استان نیز اقدامات مناسبی برای اجرای طرح های زیر بنایی به ویژه طرحهای هادی روستایی در مناطق مختلف استان به انجام رسانده که بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است و ضروریست برای ارائه خدمت بهتر به مردم روند این خدمات در استان توسعه یابد.

مرادنیا خاطر نشان کرد: با وجود ظرفیت های بالقوه ماشین آلات بنیاد مسکن در استان باید به نحوه مناسب از این ظرفیت ها برای مشارکت در اجرای طرح ها مهم و زیر بنایی از جمله راه روستایی و طرح های هادی استفاده کرد.

استاندار کردستان ضمن تشکر از حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در روند همکاری در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده و سیل زده  اظهار داشت: بنیاد مسکن استان می تواند با بسیج امکانات خود گام مهمی در تسریع روند توسعه زیر ساخت های استان بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز