استاندار چهارمحال و بختیاری :

دستگاه های اجرایی برنامه های عملیاتی سال ۹۸ را سریعتر ارائه دهند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۱:۰۶
کد خبر: ۸۳۴۳۸۴
دستگاه های اجرایی برنامه های عملیاتی سال ۹۸ را سریعتر ارائه دهند
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال با نام رونق تولید گفت: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید برنامه های عملیاتی برای سال 1398 را هر چه سریع تر ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی در نخستین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: برنامه های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی باید قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشند.

وی تخصیص تسهیلات بانکی برای افراد فن آور و مبتکر را ضروری دانست و افزود: پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های پیمانکار کشوری منع دارد.

عباسی تصریح کرد: برخورداری از تعادل بین منابع و مصارف باعث رونق و رشد اقتصادی و رونق تولید داخلی می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مسئولان اجرایی استان موظفند به طرح های فن آورانه و نوآور به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه کنند.

طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: عملکرد چهارمحال و بختیاری در بودجه هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای قابل قبول بود.

وی اظهار داشت: تامین اعتبار مربوط به ساخت پروژه های مختلف باید از طریق ملی، ملی استانی شده و سایر شاخص های بودجه ای صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته 56 درصد سهمیه تسهیلاتی این استان در حوزه های مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی محقق شد.

علیرضا شجاعی تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی 9 هزار و 436 پرونده به بانک های عامل ارسال و وام 5 هزار و 184 فقره پرونده پداخت شد.

وی یادآور شد: سال گذشته در حوزه کشاورزی 7 هکتار طرح توسعه تولید، اصلاح، بازسازی و نوسازی واحدهای گلخانه ای، یکهزار و 400هکتار توسعه باغات، 320 تن آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس و 30 هزار و 709 هکتار عملیات آبخیزداری و حفاظت از خاک در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز