جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سبزوار برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۰:۱۲
کد خبر: ۸۳۴۴۹۶
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سبزوار برگزار شد
رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان از برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید نصراله زاده با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جدید با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و اعضای کمیته ساماندهی امور جوانان با محوریت برنامه ریزی برنامه های هفته جوان و جشنواره حضرت علی اکبر (ع) شنبه ۲۴ فروردین ماه درمحل سالن اجتماعات فرمانداری سبزوار برگزار شد.

نصراله زاده در ابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تسلیت به بازماندگان سیل اخیر در استان‌های کشور از برگزاری بیش از ۵۰ فعالیت ورزشی و فرهنگی در حوزه جوانان در هفته جوان در شهرستان با همکاری سایر دستگاه های عضو ستاد خبر داد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضاء ستاد به بیان برنامه های خود در این هفته پرداختند.

جزندری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار در انتهای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حاضرین ، مباحث جوانان درعرصه های مختلف جامعه امروزی را بسیار مهم دانست و از تمامی دستگاه های عضو ستاد خواست تا نسبت به این مقوله اهتمام بیشتری به خرج دهند .

وی در ادامه افزود: با توجه به بیانیه‌ی گام دوم رهبرانقلاب، جوانان نقش موثری در پیشرفت انقلاب می توانند ایجاد نمایند که این می تواند نشانگر اهمیت جامعه جوان در کشور باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز