معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

حضور ملت در کنار ارتش موجب اقتدار انقلاب اسلامی شده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۳۴۵۷۲
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: امروز حضور ملت در کنار ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی موجب اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین خوش اقبال امروز در دیدار با پرسنل لشکر 28 پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش اظهار داشت: دستگاه های حاکمیتی با تمام توان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: تصمیم ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی موجب اتحاد بیشتر ملت و نظام شد و در این راستا وظیفه دستگاه های حاکمیتی و دولتی و مردمی بود که پشتیبانی خوبی از نیروهای مسلح داشته باشند.

خوش اقبال گفت: تقارن این اقدام خصمانه آمریکا با روز 29 فروردین و روز ارتش فرصت مغتنمی است که از جانفشانی های نیروهای مسلح از جمله ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنیم.

وی افزود: امیدواریم این بار نیز با پشتیبانی و همراهی ملت این توطئه نیز همانند سایر دسیسه های استکبار جهانی و آمریکا جهانخوار را خنثی کنیم.

خوش اقبال ادامه داد: مسلما با درایت مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک یکبار دیگر شاهد سر افکندگی استکبار به سرکردگی ترامپ و ایادی آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

وی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری با قدرت و قوت بیشتر از گذشته در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب حاضر خواهند شد.

خوش اقبال همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با قدرشناسی از جانفشانی نیروهای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر در همه عرصه ها ما شاهد هستیم که همه نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و دستگاه های امنیتی در کنار ملت هستند که این حضور در حوادث ناگوار زلزله و سیل در چند استان کشور نیز به وضوع دیده شد و این نیروها با تمام توان به یاری حادثه دیدگان و هموطنان خود شتافتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: در حقیقت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز قدرت خود را بعد از الطاف خداوند از حضور مقتدارانه مردم در کنار خود دارند و به آن افتخار می کنند و مردم نیز همیشه ثابت کردند که در کنار نیروهای مسلح قرار خواهند گرفت.

خوش اقبال گفت: بازتاب حضور گسترده نیروهای ارتش برای خدمت رسانی به مردم سیل زده خود گوشه ای از ایثارگری و جانفشانی نیروهای ظفرمند ارتش است که ما به عنوان ایرانی به ارتش قهرمان و همیشه در صحنه افتخار می کنیم.

وی یاد آوری کرد: در حقیقت ارتش همواره در طول دوران انقلاب هم در جنگ و در دوره بازسازی و دیگر حوادث غیر مترقبه  و بحرانها که در کشور رخ داده پیشگام بوده است.

خوش اقبال تاکید کرد: قطعا در آینده نیز شاهد بالندگی و اقتدار روز افزون ارتش قهرمان در راستای اعتلای ارزش های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود و با افزایش سطح روحیه بهتر از گذشته حافظ دستاوردها و تمامیت ارضی کشور خواهد بود.

خوش اقبال گفت: مسلما نمایشی که یگان های عملیاتی ارتش در روز 29 فروردین و روز ارتش به نمایش خواهند گذاشت موجب یاس و ناامیدی و شکست نقشه های دشمنان انقلاب می شود.

وی در پایان گفت: دشمنان انقلاب قطعا متوجه خواهند شد که همه نیروهای نظامی و انتظامی همه در یک مسیر پیرو وصایا امام راحل و منویات مقام معظم رهبری هماهنگ و همراه در راه سربلندی آرمان های انقلاب حرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز