برگزاری نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان دالاهو

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۵:۱۵
کد خبر: ۸۳۴۶۱۵
برگزاری نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان دالاهو

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دالاهو با حضور هیأت رئیسه و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به ریاست جهانبخش حیدری فرماندار در محل فرمانداری تشکیل شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه هیأت رئیسه این اداره کل در سفری یک روزه به شهرستان دالاهو باتفاق فرماندار و دیگر مسئولین از فضاهای ورزشی بازدید کردند.

در این نشست اهم مسائل حوزه جوانان و ورزش با مشارکت هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران صاحب مدال مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و تصمیماتی برای رسیدن به راهکارهای راهگشا جهت  فعالیت‌های جوانان و ورزشکاران اتخاذ شد.

حیدری در ادامه نشست گفت: تصمیمات و اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با نگاه حمایتی مدیرکل آن زمینه‌های تحرک بیش از پیش فعالیت‌های ورزشی و موفقیت روز‌افزون جوانان مستعد و خوش آتیه شهرستان را بدنبال داشته باشد و در آینده شاهد درخشندگی جوانان در میدان‌های بزرگ ورزشی با کسب مدال‌های رنگارنگ باشیم.

رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، شهرستان دالاهو را به واسطه حضور جوانان خلاق و دارای توانای‌های فوق‌العاده، کانونی پر از انرژی  دانست و عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حمایت از نسل جوان و ورزشکاران در ابعاد مختلف نقش و رسالت خطیری دارد.

او افزود: بر این اساس تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی و حمایت سازنده زمینه حضور جوانان برای بروز استعدادهای آنان فراهم شود.

هیأت‌های ورزشی و تنی چند از ورزشکاران مدال‌آور شهرستان و مسئولین مربوطه در این نشست حضور داشتند.

هدف از بازدید مکان‌های ورزشی، بررسی مشکلات و موانع ورزشی و چاره‌اندیشی برای مرتفع نمودن آنها بود که ضمن این بازدید تدابیری برای توسعه فضاها و گره‌گشایی از مشکلات موجود اتخاذ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز