شمیرانی: حداقل ٤٠ درصد اعتبارات هیئت های ورزشی باید درحوزه ورزش بانوان هزینه گردد / سال ۹۸، سال استعداد پروری است

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۹:۵۶
کد خبر: ۸۳۴۶۹۲
شمیرانی: حداقل ٤٠ درصد اعتبارات هیئت های ورزشی باید درحوزه ورزش بانوان هزینه گردد / سال ۹۸، سال استعداد پروری است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با بیان این که " سال 98، سال استعداد پروری است " تاکید کرد: حداقل ٤٠ درصد اعتبارات هیئت های ورزشی باید درحوزه ورزش بانوان هزینه گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در نشست صمیمی ابتدای سال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان البرز با هیئت های ورزشی استان، اظهار کرد: تمام موفقیت های ورزش استان البرز ثمره ی همت و کوشش هیئت های ورزشی است که با تمام توان جهت دستیابی به قله های ورزش تلاش کرده اند.

وی افزود: ما در بخش پشتیبانی اداره کل نسبت به هیئتهای ورزشی وظایفی داریم که همواره سعی می کنیم به بهترین نحو ممکن این مسئولت را انجام دهیم.

شمیرانی اضافه کرد: در سال 96 حدود 2 میلیارد تومان، سال 97 حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان و در سال 97 با رشدی چشمگیر حدود 11 میلیارد و 100 میلیون تومان به 200 هیئت ورزشی استان و شهرستانها کمک مالی کرده ایم که رقم قابل ملاحظه ای است.

وی با اشاره به لزوم رعایت اصول قانونی در خصوص مسائل مالی و حسابرسی هیئتها گفت: دقت داشته باشید که تمامی هزینه کرد کمک های دولتی به هیئت می بایست با مصوبه هیئت رئیسه و تأئید اعضای مجمع صورت گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با بیان این که " حداقل ٤٠ درصد اعتبارات هیئت های ورزشی باید درحوزه ورزش بانوان هزینه گردد " عنوان کرد: اختصاص سانس های تمرینی و آموزشی بانوان باید در ساعت مناسب اماکن ورزشی صورت پذیرد و از بانوان نیز انتظار داریم در تصمیم گیری هیئتها نقش جدی و اساسی ایفاء نمایند.

وی با اشاره به این مهم که " سرمایه گذاری درورزش هزینه نیست، بلکه کمک به ارتقاء سلامت جامعه است " خاطرنشان کرد: تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش ازطریق ظرفیت قانونی ماده ٢٧الحاق (٢) در نظر گرفته ایم.

شمیرانی سال 98 را سال استعداد پروری دانست و مطرح کرد: بحث روانشناسی ورزشی یکی از مهمترین موضوعات ضروری در ورزش است که متاسفانه تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و در نظر داریم در سال پیش رو با همکاری اداره کل و هیئتها استفاده از روانشناسان ورزشی برای رشد و پیشرفت ورزشکاران را نیز در هیئتها اجرایی کنیم.

وی از هیئتها خواست تا در زمینه ورزش همگانی فعالیت های بیشتری داشته باشند و اضافه کرد: همگانی کردن ورزش همواره از مهمترین سیاست های وزارت ورزش و جوانان بوده و خواهد بود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در پایان تصریح کرد: همه ی ما یک تیم هستیم و با همکاری، همفکری، همدلی و کار گروهی در جهت توسعه، پیشرفت و موفقیت ورزش استان البرز گام خواهیم برداشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز