غفرانی: سال ۹۸، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش البرز است / وفاق ایجاد شده بین هیئت های ورزشی رمز موفقیت ورزش البرز است

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۴۹:۵۰
کد خبر: ۸۳۴۶۹۴
غفرانی: سال ۹۸، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش البرز است / وفاق ایجاد شده بین هیئت های ورزشی رمز موفقیت ورزش البرز است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " سال 98، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش البرز است " ، وفاق ایجاد شده بین هیئت های ورزشی را رمز موفقیت ورزش البرز دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست صمیمی ابتدای سال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی با اشاره به دستاوردهای ورزش البرز در سال 97 اظهار کرد: در سال ۹۷ با همت شما هیئتها و در رشدی محسوس و بی سابقه توانستیم ۲۳۶۸ مدال کسب کنیم و ۲۳۹ میزبانی داشته باشیم که این در تاریخ ورزش البرز بی نظیر است.

وی این موفقیت ها را حاصل تلاش هیئتهای ورزشی دانست و افزود: سال گذشته سال خوبی برای ورزش استان بود و همه تلاش ویژه ای داشتند.

غفرانی با بیان این که " وفاق ایجاد شده بین هیئت های ورزشی رمز موفقیت ورزش البرز است " گفت: علیرغم کمبود زیر ساختها، از تمام امکانات، پتانسیل و مکان های اقامتی موجود استفاده کردیم و وفاق بزرگی در بین هیئتها اتفاق افتاد موجب رسیدن به موفقیت های بزرگ شد.

وی با تاکید بر این که " در ۳ سال گذشته ثابت کردیم که ما می توانیم " : برگزاری میزبانی های بزرگ موجب رسیدن ورزشکاران البرز به تیم ملی می شود و این مهم به خوبی در هیئتهای ورزشی البرز قابل مشاهده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اهمیت سال 98 عنوان کرد: سال 98، سال ماقبل المپیک 2020 است که می تواند برای تمامی رشته های المپیکی البرز و ورزشکاران ملی پوش استان سرنوشت ساز باشد.

وی با بیان این که " سال 98، سال تحقق اهداف بزرگتری در ورزش البرز است " گفت: در سال پیش رو می بایست هم تلاش مان مضاعف شود تا دستاوردهای سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای پیدا کند.

غفرانی با اشاره به امکانات خدادادی و طبیعی موجود در البرز، خاطرنشان کرد: در ست است که استان ما از لحاظ سرانه ورزشی و زیرساختها مشکلات و کمبودهای فراوانی دارد، اما برای بعضی از رشته ها مانند قایقرانی، ورزش های هوایی، کوهنوردی و ... منابع و امکانات خدادادی و طبیعی موجود است که می بایست به بهترین شکل بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: ما در استان بی نظیری زندگی می کنیم که همزمان در منطقه ای مانند دیزین برف و در منطقه ای مانند اشتهارد کویر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: برای این که عملکرد و مو فقیت های هیئتهای ورزشی بازتاب مناسب پیدا کرده و به جامعه معرفی شود می بایست تمام هیئت ها روابط عمومی پویا داشته و به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تقویت هیئتهای شهرستانی را موضوعی با اهمیت ارزیابی کرد و گفت: هر چه سریعتر با فدراسیون های مروطه تان نشستی برگزار کرده و برنامه های سال پیش رو را مشخص کنید تا بتوانیم بر اساس آن اقدامات مورد نظر را انجام دهیم.

غفرانی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پربار بودن سال 98 برای ورزش استان البرز عنوان کرد: از هیئتهای ورزشی استان انتظار داریم با واحدهای ستادی مرتبط اداره کل ارتباط بیشتری داشته باشند چرا که من و همکارانم در تمامی اوقات روز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

وی خواستار تلاش بیشتر هیئتهای ورزشی برای جذب بخش خصوصی و اسپانسر شد و تصریح کرد: از تمام هیئت ها می خواهیم تا نسبت به عملکرد، کارهای انجام گرفته، نقاط ضعف و قوت برنامه ها و ... تحلیل و بررسی داشته باشند تا با کمک و همفکری همدیگر موجبات توسعه و پیشرفت ورزش استان را بیش از پیش فراهم کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز