فعالیت بیش از ۱۰۰۰ واحد نانوایی دارای مجوز در شهرستان کرج / تصمیم گیری درباره نرخ گذاری قیمت حمل آرد نانوایی ها قبل از ماه رمضان درکرج

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۳۴۶۹۹
​پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، بمنظور تنظیم بازار قیمت حمل آرد نان در شهرستان کرج، جلسه ویژه ای با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «محمدمجرد» در این جلسه  آخرین وضعیت نرخ حمل قیمت آرد شهرستان را در شورایی مشورتی مورد بررسی قرار داد.

مهندس مجرد در این جلسه گفت: قریب به 1200 واحد نانوایی دارای مجوز در شهرستان کرج فعالیت دارند و باید نان با کیفیت براساس بازار تقاضا بدست مردم برسانند. 

وی در خصوص تصمیمات این کارگروه تخصصی بیان کرد: با تجمیع نظرات کارشناسی شده در نهایت مقرر شد تا اتحادیه آرد و نان شهرستان کرج با شرکت خلیج فارس، مجری حمل و نقل آرد از کارخانه آرد تا واحد صنفی ، نسبت به تهیه پیش نویس توافق قیمت و نحوه حمل آرد به نانوایی ها اقدام نماید تا در ادامه سایر مراحل لازم طی شود. 

گفتنی است،این اقدام در راستای یکسان سازی قیمت حمل آرد، پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در شهرستان کرج انجام خواهد شد.

در این جلسه، معاون بازرگانی صنعت،معدن و تجارت استان، رئیس اتحادیه های نانوایی نماینده شرکت غله، خدمات و بازرگانی و رئیس شرکت حمل و نقل آرد استان نیز حضور داشتند. 

 

 

نظر شما